• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روز قدس روز توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی است

روز قدس روز توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی است

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی‌(قدس سره) که به فرموده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد، یک روز بین‌المللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل، برای خنثی کردن ترفندها و حیله‌های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است.
فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه  مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.
روز قدس نشانه بیداری جهان اسلام و توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی در اندیشه و عمل و همچنین شاخص تمایز اسلام امریکایی از اسلام ناب محمدی(ص) است.
امروز ایادی دست نشانده منطقه چون فرقه منحرف و جنایت پیشه وهابیت و گروه‌های جنایتکار تکفیری که از گنداب صهیونیسم جهانی تغذیه شده و اوامر اربابان غربی شان را اجرا می‌کنند، با اعمال جنایت‌های گسترده در کشورهای اسلامی، که شاهد نمونه های بارز آن را در کشورهای عراق، افغانستان، یمن و سوریه هستیم، سعی در فراموش شدن مسئله فلسطین و حاکمیت بلامنازع دوباره استکبار جهانی بر سرزمین‌های اسلامی و سرنوشت مسلمانان دارند. گرچه در هیچ کدام از این مقاصد شومشان راه به جایی نبرده و نخواهند برد و شاهد آن زمین گیر شدن امروز آنان در عراق و سوریه و ناکامی مستکبران جهانی در حل نهضت فلسطین است؛ با این همه مسئله قدس همچنان به برکت فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب در رأس همه امور قرار دارد و لحظه‌ای از اهمیت توجه به آن کاسته نمی‌شود.
«خبرگزاری افغان ایرکا» ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین ضمن هشدار نسبت به تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در نزدیکی و پیوند با اسرائیل که خنجری بر سینه مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین خواهد بود، از آحاد ملت غیور و انقلابی افغانستان می‌خواهد که به صورت گسترده و باشکوه در همایش بزرگ اسلامی و انقلابی روز قدس که یادگار حضرت روح الله(ره) است شرکت نمایند.

  پربازدید ترین