• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ریاست اجرایی: رهبران حکومت بر عملی شدن اصلاحات در نظام انتخاباتی توافق کرده اند

ریاست اجرایی: رهبران حکومت بر عملی شدن اصلاحات در نظام انتخاباتی توافق کرده اند

مجیب الرحمن رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی به خبرگزاری جمهور می گوید که رهبران حکومت وحدت ملی توافق کرده اند تا گام های عملی در راستای آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی برداشته شود.
پنجشنبه هفته گذشته، دومین نشست رییس جمهور و رییس اجرایی برگزار شد.
در این نشست رییس جمهور دیدگاه اش را در خصوص چگونگی تطبیق توافقنامه سیاسی بیان نموده است و ظاهراً از اختلاف های سیاسی میان دو رهبر حکومت کاسته شده است.
مجیب الرحمن رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی گفت که دومین نشست میان رییس اجرایی و رییس جمهور، در فضای کاملا صمیمی برگزار شده و هر دو جانب تعهد کرده اند تا گام های عملی در راستای آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی برداشته شود.
سخنگوی ریاست اجرایی افزود که قرار است در هفته جاری نیز رهبران حکومت وحدت ملی ملاقات هایی با یکدیگر داشته باشند که در نخستین نشست، عبدالله و غنی رویِ آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی بحث و گفتگو خواهند کرد.
این مقام ریاست اجرایی ابراز امیدواری کرد که رهبران سیاسی حکومت به تعهدات شان عمل کرده و اقدامات عملی را در نظام انتخاباتی روی دست گیرند.
گزارش های تایید ناشده میرساند که سومین دور نشست رهبران حکومت وحدت ملی قرار است به روز سه شنبه در ارگ ریاست جمهوری برگزار شود.

  پربازدید ترین