• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی نمود

نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی نمود

در پیوند به پیام دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان، دکتر حیدرالعبادی نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از پیام تسلیت و همدردی آقای استاد محمدحسن جعفری دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی نمود.
در بخشی از پیام نخست وزیر جمهوری عراق آمده است: اقدامات جنایتکارانه که توسط سازمان تروریستی داعش انجام می شود بیانگر اهداف وحشتناک این گروه علیه مردم بی گناه تلقی گردیده و باعث ایجاد تهدید، رعب و وحشت شهروندان و ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی و دیگر کشورها می گردد؛ درد و رنج که ملت عراق و همچنین ملت شریف افغانستان در طول سالهای متمادی با آن دست و پنجه نرم می‌کند روز به روز افزایش پیدا کرده و گریبان همه کشورهای جهان را گرفته است.
آقای دکتر حیدرالعبادی نخست وزیر جمهوری عراق در بخش دیگر پیامش عنوانی آقای محمدحسن جعفری دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان می گوید: لازم است که همه کشورهای جهان، ارگانها و نهادهادی دولتی و غیر دولتی در یک صف واحد قرار گرفته و برای ریشه کن کردن این مرض خطرناک که انسانیت را تحریف و خدشه دار می کند اقدام نمایند.
آقای دکتر حیدرالعبادی نخست وزیر جمهوری عراق در بخش پایانی پیامش خطاب به دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان می گوید از خداوند جل جلاله می خواهم تا بر ملت و کشور ما و شما امنیت، صلح و ثبات عنایت فرماید.

  پربازدید ترین