• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هشدار ترامپ درباره طرح «خیانت های جنسی» کلینتون در مناظرات

هشدار ترامپ درباره طرح «خیانت های جنسی» کلینتون در مناظرات

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه‌ترین اظهاراتش علیه رقیب دموکراتش، «خیانت‌های جنسی» بیل کلینتون و اقدامات همسرش در این باره را پیش کشید.
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حملات لفظی به رقیب دموکراتش را این بار به روابط غیراخلاقی بیل کلینتون معطوف کرده است.
دونالد ترامپ در حالی که در مناظره اول گفته بود که در صورت پیروزی کلینتون در انتخابات «قطعا» از او حمایت خواهد کرد، در یک مصاحبه گفته که «ما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد ما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد».
وی در مصاحبه با نیویورک تایمز، با تاکید بر اینکه در هیچ یک از سه ازدواجی که او کرده، موضوع «خیانت» مطرح نبوده است، به ماجرای روابط غیراخلاقی و خارج از زناشویی «بیل کلینتون»  اشاره کرد.
نامزد جمهوریخواه در حالی این موضوع را مطرح کرده که ازدواج دومش با کسی بود که به خاطر آغاز روابط ترامپ با او در نهایت به پایان ازدواج اول و طلاق کشیده شد.
ترامپ توسل کلینتون در مناظره اول به «آلیشیا ماچاکو» ونزوئلایی تبار که چند سال قبل دختر شایسته شده بود، ابراز انزجار کرد.
نامزد دموکرات از اینکه ترامپ چندی قبل گفته بود این زن «چاق شده»، از او به شدت انتقاد کرد.
رقیب جمهوریخواهش حالا گفته که کلینتون «این زن جوان را  به طلایه دار و پیش قراول خود کرده در حالی که مساله برعکس است» در حالی که او یک بار در  فیلمی مستهجن مشارکت کرده بود.
ترامپ با تهدید به پیش کشیدن موضوع روابط غیراخلاقی بیل کلینتون در دو مناظره پیش رو و مبارزات انتخاباتی گفت: «او(هیلاری کلینتون) آدم زشت و زننده‌ای است اما من هم می‌توانم بیشتر از آنچه او می‌تواند زشت و زننده بشوم».
او ادامه داد: «هیلاری کلینتون با بزرگترین سوءاستفاده‌کننده از زنان در تاریخ سیاست، ازدواج کرده است. هیلاری خودش هم با حمله به زنانی که بیل کلینتون با آنها رفتار بد داشته، به این موضوع کمک کرد. به نظر من، این یک مشکل جدی آنها است و چیزی است که من دارم بررسی می‌کنم که درباره آن در آینده نزدیک بیشتر صحبت کنم».
 ترامپ با تاکید بر اینکه بیل کلینتون با این رفتارهایش، «شرم را به ریاست جمهوری وارد کرد»، افزود: «هیلاری کلینتون در تمام مدت در حال دفاع از او(شوهرش) بود».
خبرنگار آمریکایی از رابطه او با «مارلا میپلز» همسر دومش در زمانی که او همچنان در عقد «ایوانا ترامپ» همسر اولش بود، سوال کرد.
ترامپ گفت: «من در این باره حرف نمی‌زنم. من رئیس‌جمهور آمریکا نبودم. من در این باره صحبت نمی‌کنم. وقتی شما به این حقیقت فکر می‌کنید که او(بیل کلینتون) استیضاح شد، کشور در آشوب بود آشوب مطلق. او درباره مونیکا لووینسکی دروغ گفت».

  پربازدید ترین