• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ملانیا ترامپ: ادعاهای جنسی علیه شوهرم دروغ است او یک جنتلمن است

ملانیا ترامپ: ادعاهای جنسی علیه شوهرم دروغ است او  یک جنتلمن است

با وجود اتهام‌زنی ملانیا ترامپ، هیچ مدرکی دال بر دست داشتن خانواده کلینتون در انتشار عکس‌های شرم‌آور او به دست نیامد. در آن زمان دونالد ترامپ، تد کروز، سناتور اهل تگزاس را عامل پشت پرده دانست؛ کروز هم این اتهام‌ها را رد کرد.
همسر دونالد ترامپ با بی‌اهمیت دانستن لحن تهاجمی و جنسی شوهرش گفت که ویدیوی منتشر شده از سال 2005 "حرف‌های پسرانه" است و تاکید کرد که این سخنان معرف "مردی که من می‌شناسم" نیست و باور ندارد که او زنی را مورد آزار جنسی قرار داده باشد.
ملانیا ترامپ در اولین مصاحبه با سی‌ان‌ان از زمان انتشار ویدیوی سخنان مبتذل دونالد ترامپ جمهوری‌خواه علیه زنان، به دفاع از او پرداخت. او در مصاحبه‌های قبلی خود گفت که عذرخواهی همسرش را پذیرفته و این زوج از این مساله عبور کرده‌اند. ملانیا به سی‌ان‌ان گفت: به همسرم گفتم که زبان شما نامناسب بود و این قابل قبول نیست. من متعجب شدم چرا که این نشانگر مردی نیست که من می‌شناسم.
رسانه‌های آمریکایی فیلمی از سال 2005 منتشر کرده‌اند که در آن دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با کلمه‌های رکیک درباره زنان حرف می‌زند. در این فیلم که روزنامه واشنگتن‌ پست آن را منتشر کرده، صدای ترامپ شنیده می‌شود که به بیلی بوش، مجری یک برنامه تلویزیونی، می‌گوید "وقتی آدم ستاره باشد، می‌تواند هر کاری خواست با زن‌ها بکند". در این مکالمه، سرمایه‌دار نیویورکی هم‌چنین درباره این‌که چه‌طور تلاش کرده با یک زن متاهل رابطه جنسی برقرار کند و همین‌طور درباره بوسیدن و آزار جنسی زنان دیگر با افتخار حرف می‌زند.
با این حال ملانیا ترامپ گفت: به همسرم اعتماد دارم. همسرم کاری نکرده است!
دونالد ترامپ در دومین مناظره تلویزیونی خود با هیلاری کلینتون دموکرات، زنانی که همسر او بیل کلینتون را به تجاوز جنسی متهم می‌کنند، به آنجا آورده بود. ملانیا ترامپ با دفاع از کار همسرش گفت: آنها اول شروع کردند و وارد زندگی خصوصی ما شدند. آنها اول عکس‌های مرا در دورانی که مدل بودم، منتشر کردند. آنها خودشان خواستند. عکس‌های مربوط به دورانی است که من مدل بودم و به آن افتخار می‌کنم! من خیلی زحمت کشیدم!
عکس‌های مورد اشاره همسر ترامپ، عکس‌های برهنه‌ای بود که او در کنار سایر زنان برای مجلات انداخته بود. روزنامه "نیویورک پست" آمریکا که از جمله رسانه‌های متعلق به روپرت مرداک،‌ میلیاردر مشهور آمریکایی است، دو بار متوالی اقدام به چاپ عکس‌های برهنه ملانیا ترامپ کرد. این روزنامه گفت که این عکس‌ها متعلق به حدود 20 سال پیش و زمانی است که همسر ترامپ به عنوان مدل برهنه برای مجلات بزرگسالان فعالیت داشت. این عکس‌ها در سال 1995 زمانی که ملانیا ترامپ 25 سال داشت، منتشر شدند.
با وجود اتهام‌زنی ملانیا ترامپ، هیچ مدرکی دال بر دست داشتن خانواده کلینتون در انتشار عکس‌های شرم‌آور او به دست نیامد. در آن زمان دونالد ترامپ، تد کروز، سناتور اهل تگزاس را عامل پشت پرده دانست؛ کروز هم این اتهام‌ها را رد کرد.
ملانیا ترامپ در مصاحبه با سی‌ان‌ان پافشاری کرد که شوهرش "جنتلمن" است و زنانی که علیه او مدعی آزار جنسی شده‌اند، دروغ می‌گویند. او گفت که شوهرش به خاطر "حرف‌های پسرانه" مقصر است اما در آن لحظه از طرف مجری برنامه تلویزیونی (بیلی بوش) تشویق به گفتن آن حرف‌ها شد. ملانیا گفت: این رسوایی را تیم مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون و رسانه‌ها ترتیب داده‌اند تا به نامزدی او لطمه بزنند. با این جزییاتی که رسانه‌ها مطرح می‌کنند، آیا هرگز سابقه این زنان را بررسی کرده‌اند؟
انتشار آن نوار باعث شد ده‌ها جمهوری‌خواه مطرح از حمایت از او به عنوان نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شوند. به علاوه، از آن زمان تاکنون چندین زن او را به آزار جنسی متهم کرده‌اند؛ اتهامی که دونالد ترامپ رد می‌کند.

  پربازدید ترین