• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تغذیه شبکه ماهواره‎ ای از رسانه سعودی! +عکس

تغذیه شبکه  ماهواره‎ ای از رسانه  سعودی! +عکس

ارتباط شبکه های ماهواره ای وهابیت با عربستان به قدری عمیق است که به نگاهی گذرا به اخبار منتشره در این شبکه ها، می توان به کپی برداری ناشیانه شبکه ها از رسانه های آل سعود پی برد.
به گزارش سرویس دینی خبرگزاری افغان ایرکا، رژیم نژادپرست آل سعود با ترویج تفکر وهابیت، بذر نفاق و تکفیر را بین امت اسلامی منتشر میکند و از سویی با تجهیز گروه های تروریستی در عراق و سوریه و یمن، خون زنان و کودکان مسلمانان را میریزد.
در این میان بوق های تبلیغاتی آل سعود در راستای اهداف ضد اسلامی و سیاه نمایی علیه ایران به شکل هماهنگ خبرها و برنامه های خود را تنظیم میکنند.
از طرفی پادوهای رسانه ای آل سعود که هدفی جر خدمت به اربابان خود ندارند، اقدام به انتشار هر خبری در راستای دستورات آل سعود علیه مواضع ایران و مقاومت میکنند؛ اما این پادوهای ناشی، از این نکته غافل هستند که لااقل در کپی برداری از خبر ها آداب رسانه ای را بجا بیاورند و منبع را ذکر کنند .
این پادوهای خود فروخته فارسی زبان به صورت کورکورانه صرفا هر خبری که یکی از بوق های رسانه های آل سعود منتشر کند بی درنگ آن را به مخاطبین فارسی زبان ارائه میدهند. تصاویر زیر گویای گوشه ای از این حقیقت است که سایت یکی از شبکه های وهابیت فارسی زبان، به بلندگوی یکی از سایت های خبری عربی به نام العربیه تبدیل شده است. به گونه ای که مشاهده می شود بیشتر اخبار این سایت عربی، در سایت شبکه وهابی عینا تکرار می شود.
بدون شک خط دهی عربستان به شبکه های وهابیت با اهداف خرابکارانه و برای ترویج افکار تکفیری می باشد.
ناگفته پیداست این موارد گویای عمق پیوند این شبکه ها با منبع اصلی تروریسم تکفیری در جهان(عربستان) می باشد و سایر مواردی که در ظاهر سندی برای آن دیده نمی شود، با هماهنگی های پشت پرده پیش می رود.
برای نمونه به برخی از کپی برداری های این شبکه ها اشاره می کنیم:

  پربازدید ترین