• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مجری وهابی مدعی شد؛ تمام ائمه شیعه وهابی بوده اند!

مجری وهابی مدعی شد؛ تمام ائمه شیعه وهابی بوده اند!

مجری وهابی به جای اینکه با دلیل و برهان وهابیت را فرقه ای اسلامی معرفی کند، ائمه و بزرگان سایر مذاهب را هم اعتقاد با خود نشان می دهد!
به گزارش سرویس دینی افغان ایرکا، در ادامه دروغگویی های شبکه های وهابی، یکی از مجریان این شبکه ها، ادعای مضحکی را مطرح کرد که حتی خود وهابیها هم به دروغ بودن آن اعتراف می کنند.
بنابراین گزارش، این شبکه وهابی که تلاش زیادی دارد تا وهابیت را تنها فرقه اهل نجات و هدایت در میان مسلمانان نشان دهد، برای مخفی نگه داشتن قبح اعتقادات وهابیت، به جای اینکه با دلیل و برهان خودشان را فرقه ای اسلامی معرفی کند، ائمه و بزرگان سایر مذاهب را هم اعتقاد با خود نشان داد!
بر همین اساس این مجری کم خرد وهابی مدعی شد تمام ائمه اهل بیت از امام علی تا امام حسن عسکری همه وهابی بوده اند!
به نظر می رسد این چرخش دیدگاه پس از بی نتیجه بودن تبلیغات منفی آنان در ترویج اعتقادات باطل وهابیت می باشد. وهابیها به این نتیجه رسیده اند که اعتقادات و کردارشان هیچ تشابهی با اعتقادات مسلمانان جهان ندارد از همین روی تلاش می کنند رفتار و کردار سایرین را همسو با اعتقادات خود نشان دهند.
این در حالی است که همه مسلمانان جهان بر این باور هستند که وهابیت فرقه ای گمراه و خارج از محدوده اسلام است که با رفتار و کردار خود بیشترین ضربه را به اسلام و مسلمین وارد می سازند.

  پربازدید ترین