• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

توقف یونایتد و شکست لیورپول در انگلیستان و پیروزی میلان و رم در ایتالیا

توقف یونایتد و شکست لیورپول در انگلیستان و پیروزی میلان و رم در ایتالیا

در حساس ترین بازی های فوتبال لیگ برتر انگلستان شب گذشته منچستر یونایتد با تساوی مقابل حریف متوقف شد، لیورپول شکست خورد و در ایتالیا نیز تیم های آث میلان و آس رم به پیروزی رسیدند.
لیورپول در شرایطی که تا دقیقه 70 با 2 گل از بورتموث پیش بود، در نهایت با نتیجه 3-4 مغلوب بورتموث شد تا شگفتی بزرگی در لیگ برتر رقم بخورد.
بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به پیروزی مدعیان در بازی های دیروز و البته شکست سیتی، لیورپول به پیروزی احتیاج داشت.
در حالی که بورنموث تا دقیقه 70بازی با نتیجه 3 بر 1 عقب بود اما در 20 دقیقه پایانی سه گول دیگر وارد دروازه لک لک ها کرد.
در دیگر بازی شب گذشته منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-1 مقابل اورتون متوقف شد اما همین نتیجه برای بازگشت این تیم به رتبه ششم جدول کافی بود.
شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار ابتدا با گل زلاتان ابراهیموویچ از حریف پیش افتادند اما در دقایق پایانی، لیتون بینز کار را به تساوی کشید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.
در دقیقه 42، منچستریونایتد روی یک حمله غافلگیر کننده به گل رسید. پاس بلند آنتونی مارسیال، زلاتان را با استکلنبرگ تک به تک کرد و او هم با توپ را از بالای سر دروازه اورتون، وارد دروازه کرد.
سری آ ایتالیا
دیدار تیم های میلان و کروتونه با نتیجه 2-1 به سود روسونری ها خاتمه یافت و با توجه به پیروزی آس روم همچنان در رده سوم باقی ماند.
میلان، تیم سوم جدول سری آ ایتالیا، پس از پیروزی 1-4 در زمین امپولی، میزبان کروتونه، تیم نوزدهم سری آ بود، کورتونه 6 امتیازی، هفته گذشته در خانه برابر سامپدوریا به تساوی دست یافته بود.
آس روم نیز در خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر لاتزیو را شکست داد و همچنان در تعقیب یوونتوس صدر نشین قرار دارد.

  پربازدید ترین