• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دشمنی وهابیت با شعائر حسینی؛ توهین مجری وهابی به علمای اهل سنت ایران

دشمنی وهابیت با شعائر حسینی؛ توهین مجری وهابی به علمای اهل سنت ایران

مجری وهابی شبکه ماهواره ای اهل سنتی که به زیارت اربعین رفتند را از دایره اسلام خارج کرده و آن علمای اهل سنت را انسان های ضعیف و ملایان دین فروش می نامد!
به گزارش سرویس دینی افغان ایرکا موسم اربعین حسینی و حضور گسترده شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در کربلا، از شگفتی هایی است که هرچه درباره آن بگوییم و بنویسیم، پایان نمی پذیرد.
اما در این میان هستند افرادی که به ظاهر خود را مسلمان می دانند ولی چشم دیدن این اقتدار حسینی را ندارند و به هر نحوی تلاش می کنند این رویداد جهانی فرهنگی را نادیده بگیرند.
وهابیت که دشمنی آشکاری با اهل بیت علیهم السلام دارد، به تکاپو افتاده تا اجازه ندهند فطرت های پاک مردم، با نور هدایت اهل بیت آشنا شده و رستگار گردند؛ از همین روی مراسم پیاده روی اربعین حسینی را مورد تخریب قرار داده و آن را عملی نامشروع معرفی می کنند!
برای نمونه در این شبکه وهابی، زمانی که یکی از بینندگان که مبهوت حضور چشمگیر مسلمانان در مراسم اربعین حسینی است، از او درباره این مراسم و حضور اهل سنت در آن سوال می کند، چاره ای نمی بیند غیر از اینکه با دروغ های خود، پیاده روی اربعین حسینی را اقدامی بدعت آمیز نشان دهد.
وی مجبور می شود این گروه از اهل سنت را از دایره اسلام خارج کرده و علمای اهل سنت که به زیارت اربعین رفته اند را انسان های ضعیف و ملایان دین فروش بنامد!
گفتنی است تا کنون مسلمانان جهان به ویژه اهل سنت از فرقه ضاله وهابیت اظهار بیزاری کرده اند و اقدامات تروریستی آنان توسط داعش و دیگر گروه های وهابی را محکوم کرده اند.

نمونه حضور اهل سنت در زیارت اربعین حسینی:

  پربازدید ترین