• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام تسلیت و ابراز همدردی هیئات مذهبی، اتحادیه اصناف و پناهندگان افغانستانی مقیم ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو تهران

پیام تسلیت و ابراز همدردی هیئات مذهبی، اتحادیه اصناف و پناهندگان افغانستانی مقیم ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو تهران

پیام تسلیت شورای هماهنگی هیئات مذهبی مهاجرین افغانستانی و دارالقرآن حضرت محمد امین(ص) پناهندگان ولایت تهران در پی شهادت جمعی از آتش نشان ها در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران

متن پیام تسلیت  به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
\"ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا\"
خبر تاسف بار حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث شهادت ماموران از جان گذشته و فداکار آتش نشانی و مصدومیت جمعی از  مردم  و نیروهای امدادرسان شد ، موجب تأسف و تأثر گردید.
این رادمردان شعله های سرکش و خشمگین و سوزان آتش را فرو نشانده و با دنیایی از دلهره روزها و شب ها را با آتش، پنجه افکندند تا هیچ خانواده ای، شبی را بی خانه پلک نبندد.
آنها همان کسانی هستند که به تعبیر قرآن کریم با تقدیم جانشان برای نجات انسان ها ، خود را برای همیشه در یادها جاودان نمودند.
بدینوسیله از طرف مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران ، این حادثه غمبار و شهادت شهدای عزیز آتش نشانی تهران را که در راه نجات جان مردم به آسمان عروج کردند تسلیت می گوییم و برای جامعه ایثارگر آتش نشانی و خانواده داغدار جانباختگان صبر جمیل و برای درگذشتگان حادثه اجر جزیل مسئلت می کنیم.
شورای هماهنگی هیئات مذهبی مهاجرین افغانستانی و دارالقرآن حضرت محمد امین(ص) پناهندگان ولایت تهران

ابراز همدردی اتحادیه اصناف مهاجرین افغانستانی مقیم خراسان رضوی در پی حادثه ساختمان پلاسکو تهران
اتحادیه اصناف مهاجرین افغانستانی خراسان رضوی ضمن ابراز همدردی با ملت شریف ایران در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو ، طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر شهادت شماری از مردان فداکار و جان بر کف سازمان اتش نشانی که با ایثار و فداکاری خویش بار دیگر برگی زرین از شهامت و مردانگی را در تاریخ ثبت نمودند ، باعث تاسف و تاثر گردید.
این پیام می افزاید: بدینوسیله مراتب احترام، همدردی و تسلیت اتحادیه اصناف مهاجرین افغانستانی خراسان رضوی را به پیشگاه امام خامنه ای، ملت شریف ایران و بازماندگان این حادثه تسلیت عرض می نماییم.

  پربازدید ترین