• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افغانستانی با حضور مقامات کشورمان در دانشگاه قم ایران برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افغانستانی با حضور مقامات کشورمان در دانشگاه قم  ایران برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افغانستانی ولایت قم برای نخستین بار با حضور مقامات سیاسی دولت افغانستان در دانشگاه قم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که به همت مجمع دانشجویان افغانستانی ولایت قم و با همکاری کانون اندیشه نو برگزار شد، لطیفه بهسودی دبیر مجمع دانشجویان افغانسانی ولایت قم با تشکر و قدردانی از حضور مسئولان دو کشور ایران و افغانستان در این جشن بیان داشت: دانشجویانی افغانستانی می‌توانند در آینده کشورشان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی موثر باشند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی تصریح کرد: بنده و دیگر همکارانم در مجمع دانشجویان افغانستانی ولایت قم بر آنیم که با فعالیت‌های فرهنگی خود بستری را برای شناخت هر چه بیشتر ظریفت‌های این دانشجویان فراهم سازیم تا پس از پایان دوره تحصیل خود و بتوانند در راستای توسعه و پیشرفت افغانستان گام بردارند و این امر با همفکری و همیاری مسئولان دولتی کشور افغانستان با دانشجویان فارغ‌التحصیل تحقق می‌یابد.
براساس این خبر در این مراسم که روز گذشته در تالار شیخ مفید دانشکاه قم برگزار شد بیش از هفتاد دانشجوی دختر و پسر از سراسر دانشگاه های ولایت قم با دریافت گل و لوح یادبود از دست مسوولین دانشکاه و مقامات سیاسی کشور افغانستان به دورۀ تحصیلی خود پایان دادند.
گفتنی است از دیگر بخش های این برنامه به برگزاری کارگاه مدیریت زمان، صندلی داغ، تواشیح و نشست پرسش و پاسخ با مسوول کنسولی دانشگاه های ولایت قم اشاره کرد.

\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"

  پربازدید ترین