• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مهاجرین افغانستانی برای تجمعات و محافل مهم ، مجوز بگیرند

مهاجرین افغانستانی برای تجمعات و محافل مهم ، مجوز بگیرند

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران اعلام کرد: مهاجرین برای برگزاری مراسم ها و هرگونه تجمع در سطح این ولایت باید از ده روز قبل با ارگان های امنیتی و انتظامی خصوصا ، اداره کل اتباع هماهنگی لازم را داشته باشند.
اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تهران اعلام کرد: مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام همبستگی پناهندگان مجتمع امام خمینی ( ره) اسلامشهر به دلیل عدم اخذ مجوز از ارگانهای امنیتی و انتظامی به خصوص اداره کل اتباع و فرمانداری لغو گردید.
در این اطلاعیه امده است: \"از اینرو به منظور احترام به خواست عزیزان افغانستانی و جلوگیری از سوء استفادهای احتمالی از طرق مختلف اجتماعی ، مالی و .... از آنان ، خواهشمند است جهت هر گونه نشست ، تجمع ، همایش ، مسابقه و ... مراتب را از ده روز قبل با اداره کل اتباع هماهنگ فرمایید تا امکان حفظ مسایل و موارد امنیتی و حفاظتی امکان پذیر شود\" .
این اداره که متولی امور مهاجرین می باشد، می افزاید: در صورت عدم هماهنگی با این اداره ، مسولیتی بر عهده هیچ یک از ارگانهای مرتبط نخواهد بود.
این در حالی است که برنامه ها و مراسمات زیادی با وجود تبلیغات فراوان و آمادگی برای برگزاری ، در روزهای منتهی به زمان برگزاری لغو گردیده است و انتقادات بسیاری را به همراه داشته است.
از سویی همواره مسئولین ایرانی تاکید می کنند مهاجرین افغانستانی باید ملاحظات امنیتی را در نظر گرفته و با هماهنگی ارگان های ذیربط برنامه های خود را برگزار نمایند.

  پربازدید ترین