• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فرشته حسینی بازیگر زن: سینمای افغانستان رو به پیشرفت است

فرشته حسینی بازیگر زن: سینمای افغانستان رو به پیشرفت است

بازیگر فیلم «رفتن» سینمای افغانستان را با وجود فیلمسازان خوبی مثل استاد «برمک» و برادران «محمودی» رو به پیشرفت می‌داند.
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی فیلم «رفتن» ساخته برادران محمودی با بیان اینکه در  تجربه بازی در سینمای ایران را دارد، گفت: من به دلیل اینکه در ایران متولد شده‌ام تا به حال به افغانستان نرفتم و از سینمای افغانستان اطلاعات کاملی ندارم.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی گفت: از بازیگران افغانستان دوستان زیادی دارم و اطلاعات در مورد سینمای افغانستان را از آن دوستان کسب کردم.
وی درباره وضعیت کنونی سینمای افغانستان گفت: سینمای افغانستان در حال حاضر رو به پیشرفت است و کارگردانان خوبی مثل استاد برمک و برادران محمودی جزو فیلمسازان خوب کشور هستند.
این بازیگر هموطن اظهار کرد: اگر پیشنهاد خوبی از سینمای افغانستان داشته باشم، قبول می‌کنم. اگر کار خوبی بخواهد انجام شود باید به صورت یک کار تیمی باشد و حمایت از طرف وزارت فرهنگ افغانستان صورت گیرد چون به تنهایی نمی‌توان به سینما کمک کرد.
وی در پایان بیان کرد: امشب به دعوت دوستانم به جشنواره آمدم و دیدم که فیلم‌های خوبی در این جشنواره انتخاب شده و به نمایش در می‌آیند.
حسینی گفت: نقش‌ها برای دختران افغانستان در ایران بر اثر تصور خود نویسنده نوشته می‌شود و کمتر تحقیقی در مورد زندگی زنان افغانستان شکل می‌گیرد.

  پربازدید ترین