• پنج شنبه, 20 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بازدید یک مقام کمیساریای عالی حقوق بشر از بیمارستان رضوی مشهد

بازدید یک مقام کمیساریای عالی حقوق بشر از بیمارستان رضوی مشهد

نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر در خصوص اتباع خارجی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی بازدید کرد و با بخش‌های خدمات‌رسان این بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت، آشنا شد.
 «کریستین آتنسن» پزشک ارشد کمیساریای عالی حقوق بشر در رابطه با اتباع خارجی به همراه معاون اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، این بازدید به منظور آشنایی با تجهیزات و امکانات بیمارستان رضوی برای مراجعه اتباع خارجی و بیگانه به این بیمارستان انجام شد.
بیمارستان رضوی یکی از معدود مراکز درمانی ایران به شمار می‌رود که در حوزه گردشگری سلامت و توریسم‌درمانی پرقدرت و بسیار مؤثر ظاهر شده و کیفیت عالی و خدمات پزشکی بی‌نظیر ارائه شده در این بیمارستان، به همراه قیمت تمام شده‌ مناسب، 2  عامل اساسی و مهم در جذب گردشگر بوده است.
پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی نوشت: این بیمارستان با پشتوانه چهارسال برگزاری کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و میزبانی بیماران خارجی از مدت‌ها پیش به عنوان یک بیمارستان پیشرو در این عرصه ظاهر و در جهت ارتقای سطح کیفی و دستیابی به استانداردهای بین‌المللی در زمینه گردشگری سلامت موفق به اخذ مهم‌ترین و با سابقه‌ترین مجوز رسمی بیمارستانی یعنی گواهینامه بین‌المللی کانادا ACI شده است.

  پربازدید ترین