• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

امرالله صالح: بزودی به تمام پرسش ها پاسخ خواهم داد

امرالله صالح: بزودی به تمام پرسش ها پاسخ خواهم داد

امرالله صالح وزیر دولت در امورتعیینات و اصلاحات در نهاد‏های امنیتی می گوید که در روزهای نزدیک به تمام پرسش های که مرتبط به وظیفه او می شود پاسخ خواهد داد.
آقای صالح در زمان حکومت حامدکرزی رئیس جمهور پیشین کشور مسئولیت ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان را بر عهده داشت و او اخیرا از سوی رئیس جمهور به حیث وزیر دولت در امور تعیینات و اصلاحات در نهاد های امنیتی گماشته شد.
امرالله صالح در تازه ترین مورد در واکنش به پرسش های شهروندان کشور مبنی بر نقش وی در تعیینات جدید در امور امنیتی به صفحه اجتماعی فیس بوکش با این عنوان \"هموطنان عزیز\" ! نوشته است.
تمام پرسش های شما را به گونه ای که ممکن است یا میخوانم یا برایم گفته میشود و هم درک میکنم. مطمین باشید که تبصره ها ، انتقاد های منطقی و سالم و نگرانی های شما را متوجه هستم.
نه خود را به \"کوچه حسن چپ\" زده ام و نه هم غافل از واقعیت ها هستم. تمام وعده هایم را بیاد دارم چون از ته دل وعده داده بودم.
آقای صالح ادامه داده است که در روز های نزدیک تمام پرسش هایی را که مرتبط به وظیفه ای من در دولت و تحولات اخیر است پاسخ خواهم داد.
وی تاکید کرده است که حفظ و تحکیم اعتماد نیاز به مراوده منظم و دوامدار دارد و من به آن متعهدم، سکوت برایم هیچگاهی گزینه نبوده و نخواهد بود.

  پربازدید ترین