• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

افغانستان زیباترین زنان جهان را دارد

افغانستان زیباترین زنان جهان را دارد

بر اساس جدید‌ترین رده بندی افغانستان در صدر 15 کشوری است که زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد؛ دختران افغانستانی با پوست تازه و سفید زیبا‌ترین دختران دنیا معرفی شده‌اند.
 در بیشتر مواقع و خارج از فضای سیاسی زمانی که در یک محفل دوستانه یا گردهم آیی خودمانی حضور داشته باشید و دقت کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر مردان به ویژه پسران جوان در مورد دختران و زنان صحبت می‌کنند.
به همین ترتیب زنان و دختران  نیز در محفل و فضای دوستانه‌ در مورد خود و زنان دیگر سخن می‌گویند. نام این موجود جالب توجه را زن گذشته‌اند.
شاید این روز‌ها به لطف لوازم آرایش همه زن‌ها زیبا شوند؛ اما تعداد کمی از زنان هستند  که زیبایی شان  بدون استفاده از لوازم آرایشی قابل توصیف است.
در این میان تازه ترین رده بندی از کشور‌های که زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد منتشر شده و البته افغانستان در صدر فهرست قرار دارد.
\"\"
بلی درست خواندید! بر اساس جدید‌ترین رده بندی، افغانستان زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد. در این رده بندی افغانستان در صدر پانزده کشوری است که زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد. دختران افغان با پوست تازه و سفید زیبا‌ترین دختران دنیا معرفی شده‌اند.
خبرنامه با انتشار این مطلب نوشت: دختران افغانستانی با مژه‌های بلند و پرپشت، پوست تازه، طبیعی و سفید زیباترین دختران دنیا‌ هستند؛ شبیه فرشته‌های آسمانی.

  پربازدید ترین