• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مواضع داعش در سوریه؛ در پاسخ به حادثه تروریستی مجلس

حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مواضع داعش در سوریه؛ در پاسخ به حادثه تروریستی مجلس

در پی جنایت تروریستی 17 جوزا/خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران، سپاه پاسداران مقر تروریست‌ها در دیرالزور سوریه را هدف موشک‌های میان‌برد خود قرار داد.
موشک‌باران شب گذشته سپاه این پیام را به تروریست‌ها می‌دهد که اگر بخواهند به شرارت‌های‌شان ادامه دهند با سیلی محکم مواجه می‌شوند و الزاماً ضربه‌زدن به آنها در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران معنایی نمی‌دهد.
با توجه به نوع  انتخاب اهداف و تجمع تروریست‌های تکفیری در این منطقه می‌توان میزان تلفات آنها را در نیروی انسانی و امکانات لجستیکی بالا پیش‌بینی کرد.
حمله مجدد از سوی سپاه تابع تصمیماتی است که در مجموعه شورای عالی امنیت ملی و ستاد فرماندهی کل قوا و مجموعه سپاه گرفته شود و بستگی به موقعیت‌های پیش رو خواهد داشت.

متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که لحظاتی پیش صادر شد، به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در پی جنایت تروریستی 17 جوزا/خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: \"ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.\"
بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت موترهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در ولایت های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح های آنان دارد.
پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملاً روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.
به ملّت عظیم الشأن ایران اسلامی اطمینان داده می شود، پاسداران انقلاب به فضل الهی و با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور برای صیانت از امنیت ملی و شکست فتنه ها و پدیده های ضد امنیتی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اقدامات متناسب را در دستور کار قرار خواهند داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
28/3/96

  پربازدید ترین