• پنج شنبه, 30 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مقاومت مسلحانه حق واجب و مشروع هر فلسطینی است

مقاومت مسلحانه حق واجب و مشروع هر فلسطینی است

«ماهر الطاهر» در گفتگو با المیادین تاکید کرد: پذیرفتن مسئولیت عملیات استشهادی قدس از سوی داعش برای منحرف کردن افکار عمومی و تخریب چهره مقاومت فلسطین بود.
«ماهر الطاهر»: عملیات قدس پیامی به توطئه کنندگان علیه مسئله فلسطین و همه کسانی بود که فکر می‎کردند شرایط برای حذف آرمان فلسطین مناسب است.
 به گزارش سایت بیداری اسلامی ، «ماهر الطاهر» در گفتگو با المیادین تاکید کرد: پذیرفتن مسئولیت عملیات استشهادی قدس از سوی داعش برای منحرف کردن افکار عمومی و تخریب چهره مقاومت فلسطین بود.
   وی تاکید کرد: ملت فلسطین با عملیات شهادت طلبانه قدس، پاسخی محکم به توطئه کنندگان علیه مسئله فلسطین و همه کسانی که در توهم حذف این آرمان بودند، داد.
   الطاهر افزود: عملیات شهادت طلبانه قدس با هماهنگی مشترک حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین انجام شد و ما  این پیام را به گروههای فلسطینی دادیم که باید با وحدت رویه عمل کنند.
   عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین نزدیک به یک قرن جنگیده و مبارزه کرده اما هیچ قدرتی نتوانسته مقاومت آنها را متوقف کند. مقاومت مسلحانه حق مشروع و واجب هر فلسطینی است و راه اصلی به سوی بازپس گرفتن حقوق ملت فلسطین است.
    وی تاکید کرد: پذیرش مسئولیت این عملیات از سوی داعش در واقع یک اقدام فریبکارانه از سوی اسرائیل برای تخریب وجهه مقاومت ملت فلسطین بود.
 روز جمعه سه جوان فلسطینی از اعضای حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه خود در منطقه باب العمود قدس به شهادت رسیدند. در این عملیات یک نظامی زن صهیونیست کشته شد و دو نظامی دیگر زخمی شدند.

  پربازدید ترین