• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

قیام ملت های بیدار کابوس حکام خفته؛ جهان سراسر انزجار از اسرائیل

قیام ملت های بیدار کابوس حکام خفته؛ جهان سراسر انزجار از اسرائیل

با نزدیک شدن جمعة الوداع ماه رمضان، فرا رسیدن یوم قدس و همچنین علنی شدن روابط کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی، انتقاد شدید از جنایات اسرائیل در سراسر جهان اوج گرفته است.( گویی فریاد خمینی کبیر در اعتراض به جنایات صهیونیستها از گلوی میلیون ها مرد و زن آزادی خواه در سراسر جهان به گوش می رسد و روح آزادی خواه روح خدا در جسم آنان تکثیر شده است.)
در همین راستا، از شب گذشته شبکه های اجتماعی بویژه توئیتر شاهد طوفانی سهمگین از سوی مدافعان قدس در سراسر جهان بوده است و هشتگ هایی در حمایت از فلسطین و ضد اسرائیل ترند شدند.
در سرتاسر جهان کاربران شبکه های اجتماعی هشتگ های #حتی _زوال_اسرائیل به زبان عربی و #DeleteIsrael به زبان انگلیسی را دست به دست کردند تا این هشتگ ها در جایگاه ترندهای برتر کشورهای مختلف قرار گیرد.
 در ذیل این هشتگ ها، هزاران پیام، عکس نوشته و پوستر حاوی جنایت های اسرائیل در حق مسلمانان و فلسطینی ها و همچنین جنگ ها و فجایعی که مرتکب شده بودند، فهرست شد. اندوه آمیخته با خشم مسلمانان و آزادی خواهان جهان که در حمایت از فلسطین در توئیتر حضور یافته بودند و خواهان پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی با حذف اسرائیل از نقشه جهان بودند مشهود بود به طوری که بیشترین بحث تویتر از شب گذشته تا کنون در ذیل همین هشتگ ها قرار گرفت؛ از دیشب ملت های بیدار یک صدا نابودی اسرائیل را فریاد زدند و همچنان این کمپین ادامه دارد.
این کمپین که بصورت خودجوش در توئیتر به راه افتاده و موج آن از شب گذشته تا امروز کشورهای پاکستان، ایران، یمن، عراق، بحرین، لبنان، مصر، هند، افغانستان و برخی کشورهای آمریکایی و اروپایی دیگر را درنوردیده است.
مردم مسلمان فلسطین در طول چند دهه گذشته قربانیان خشونت رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته اند؛ در هفت دهه گذشته، جنایات اسرائیل باعث کشته و زخمی شدن میلیون ها فلسطینی شده و تعداد زیادی از فلسطینی ها مجبور به مهاجرت به کشورهای دیگر شده اند. در اعتراض به جنایات اسرائیل مسلمانان و آزادی خواهان جهان دست به دست هم داده و کمپین های خود جوش و عظیمی را در شبکه های اجتماعی راه انداخته اند. دیگر وقت آن رسیده که قیام ملت های هوشیار، کابوس حاکمان خفته گردد.

#تا_نابودی_اسرائیل

  پربازدید ترین