• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

عطر حضور «لشکر فاطمیون» در راهپیمایی روز قدس؛ «عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم»

عطر حضور «لشکر فاطمیون» در راهپیمایی روز قدس؛ «عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم»

جمعی از رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدای لشکر «فاطمیون» همنوا با سایر آحاد ملت در روز قدس به خیابان آمده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و بار دیگر اعلام کردند که «عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم». . .
کوچه‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) که مزین به پرچم‌های زرد رنگ «فاطمیون» است، در روز قدس امسال با عطر حضور فاطمیون و غریو فریاد «لبیک یا زینب(س)» همراه بود.
\"\"
هر سو را نگاه می‌کنی پرچم‌های زرد فاطمیون به اهتزاز در آمده و جوانان زیادی را بسوی خود کشانده است و هر رهگذری با افتخار در کنار پرچم فاطمیون می‌ایستد و عکس یادگاری می‌گیرد.
راهپیمایی امسال روز قدس باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل در میان حضور پرشور مردم برگزار شد.
حضور رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدای لشکر فاطمیون در میان صفوف به هم فشرده امت اسلامی و سردادن شعارهای فاطمی یکی از اتفاقات نیک راهپیمایی امسال بود که بر شکوه یوم‌الله روز قدس افزوده است.
\"\"
در میان فرزندان شهدای فاطمیون، «حامد توسلی» فرزند فرمانده شهید فاطمیون شهید ابوحامد (توسلی) دیده می‌شود که به همراه خانواده به راهپیمایی آمده و پلاکارد مرگ بر اسراییل را با خود حمل می‌کند و شعار می‌دهد.
از او می‌پرسم چرا امروز به راهپیمایی آمدی؟ و توقع دارم جواب کودکانه‌ای از او بشنوم، اما او می‌گوید: من آمده‌ام تا با حضور خودم نشان بدهم که پدرم زنده است و ما ادامه دهنده راه او هستیم، ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم!
\"\"
اینطرف‌تر خواهر یکی از شهدای فاطمیون ایستاده است، از او اجازه می‌گیرم که عکسش را بگیرم، اما امتناع می‌کند و می‌گوید: علاقه‌ای به این کار ندارم اما از قول من به مخاطبانتان بگویید: ما رهروان راه ولایتیم و تا زمانی که جان در بدن داشته باشیم حامی رهبر عزیزمان هستیم، شهدا این را از ما می‌خواهند که در کنار ولایت تا شهادت رهسپار شویم.
فضای عجیبی حکمفرماست، حضور فاطمیون باعث شده تا همگان منقلب و با چشمانی اشکبار شعار بدهند و راهپیمایی کنند.
\"\"
\"\"
کسی که پشت میکروفون شعار می‌دهد بعد از سردادن شعارهای همیشگی، انگار چیزی به خاطرش می‌آید و فریاد می‌زند: به یاد شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانستتانی همگی با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنیم: لبیک یا زینب(س) و مردم با شور و شوق و اشک و آه پاسخ می‌گویند و در ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دهان روزه یاد شهدای مدافع حرم را زنده می‌کنند.
تصاویر شهدا در گوشه و کنار مراسم دیده می‌شود و اکثر خانواده‌ها عکس شهیدشان را با خود آورده‌اند، تو گویی شهیدان نیز در راهپیمایی شرکت کرده‌اند و پا به پای دیگران شعار می‌دهند...

منبع: تسنیم

  پربازدید ترین