• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

سرپرست وزارت دفاع ملی، از خطوط مقدم توره بوره دیدن کرد

سرپرست وزارت دفاع ملی، امروز ازقطعات و جزوتامهای لوای قول اردوی 201 سیلاب که در چپرهار و پچیراگام موقعیت دارد، درحالی که معاون اول وزارت داخله ،معاون ولایتی ریاست امنیت ملی ،جنرالان و افسران وزارت دفاع ملی و ستردرستیز وی را همراهی می کردند بازدید بعمل آورد.
بعد از معاینه قطعه گارنیزیون لوای چهارم توسط سرپرست وزارت دفاع ملی ، قوماندان قول اردوی 201 سیلاب راجع به فعالیت های جزوتامهای قول اردوی زون شرق کشور و موفقیت های که در ولسوالی چپرهار و پچیراگام نصیب نیروهای دفاعی و امنیتی آن زون گردیده معلومات مبسوط ارائه نمود.
متعاقبا از افسران،بریدملان وسربازانی که در وظایف خود برازندگی نشان داده اند و در قلع و قمع داعش درمناطق وسیع چپرهار و پچیراگام از جمله توره بوره قهرمانی نشان داده اند توسط سرپرست وزارت دفاع ملی با تفویض رتب فوق لعاده ،تقدیرنامه ها و تحایف تقدیر بعمل امد.
در خبرنامه وزارت دفاع آمده است: سرپرست وزارت دفاع ملی و هیئت همراه شان از قطعات اردوی ملی که در هماهنگی با دیگر نهاد های امنیتی منطقه توره بوره را از وجود دشمنان کشور ، تصفیه نموده وآخرین نقطه توره بوره یعنی الف خیل جایی که کماندوها و نیروهای اردوی ملی و پولیس ملی مصروف تصفیه و تلاشی اند دیدن کردند .

  پربازدید ترین