• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

عملیات موشکی ایران هشداری به تروریست ها و حامیانشان در خصوص اقدامات خصمانه بود

عملیات موشکی ایران هشداری به تروریست ها و حامیانشان در خصوص اقدامات خصمانه بود

عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست های تکفیری داعش در سوریه هشداری به تروریست ها و حامیانشان بود
کارشناس سیاسی-فرهنگی کشورمان تاکید کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست های تکفیری داعش در سوریه هشداری به تروریست ها و حامیانشان در خصوص اقدامات خصمانه شان بود.
دکتر علی واحدی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در کابل اظهار داشت: تروریست های تکفیری داعش چندی پیش در تهران عملیات تروریستی به راه انداختند و در دو مکان مهم یعنی حرم حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، حرکات وحشیانه و غیر انسانی انجام دادند، این در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران از قبل اعلام کرده بودند که به هرگونه اقدام خصمانه و آسیب به ملت ایران پاسخ دندان شکن خواهند داد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر است که نیت تعرض به هیچ کشوری را ندارد، همواره حامی و مدافع مظلومین بوده و همیشه در برابر جریان های تکفیری و جریان هایی که از سوی نظام سلطه، امریکا، اسرائیل و ارتجاع منطقه برای تضعیف اسلام و آسیب به مسلمانان کار می کنند، ایستادگی می کند.
عضو موسس بنیاد فرهنگی کوثر عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که از حریم خود دفاع کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این حرکت شجاعانه و شلیک موشک ها به پایگاه های حساس و مهم تروریست ها در سوریه به تروریست ها و حامیانشان هشدار داد که هر حرکت آن ها با واکنش تند مواجه خواهد شد.
وی اضافه کرد: پشت سر گروه تروریستی داعش، عربستان، امریکا و اسرائیل قرار دارند که هدفشان ایجاد نفاق میان مسلمانان، تضعیف آنان و تقویت رژیم صهیونیستی است، اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان می ایستد.

  پربازدید ترین