• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رییس جمهور بعد از هر حادثه فقط حرف از انتقام می زند

رییس جمهور بعد از هر حادثه فقط حرف از انتقام می زند

اشرف غنی متاسفانه بعد از هر حادثه ای که اتفاق افتاد و در آنجا هم وطنانمان قربانی شد و به شهادت رسید و خانواده هایی داغدار شد، می آید و حرف از انتقام می زنند.
سیدعلیرضا محمودی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «خط کابل» گفت: اشرف غنی متاسفانه بعد از هر حادثه ای که اتفاق افتاد و در آنجا هم وطنانمان قربانی شد و به شهادت رسید و خانواده هایی داغدار شد، می آید و حرف از انتقام می زند. آیا انتقام حوادث قبلی مانند چهارراه زنبق گرفته شد؟ آیا انتقام حوادث کابل گرفته شد؟ انتقام مسجدالزهرا و جوادیه هرات گرفته شد؟ و یا انتقام صدها حادثه ای که در آن خون جوانان ریخته شده است گرفته شد؟
وی ادامه داد: متاسفانه رییس جمهور ما و رهبران ما بیشتر شعار می دهند و همیشه دولت به یک شکلی، به خاطر بی کفایتی در مسوولین نهادهای امنیتی، بی توجهی و بی تدبیری ها، زمینه قتل و کشتار و فاجعه را فراهم می کند و زمانی که مخالفان مسلح حکومت و دشمنان مردم افغانستان مردم را به خاک و خون کشیدند و ساحاتی از کنترل دولت خارج شد، مردم آواره شدند و تمام دار و ندار و زندگی شان را که از دست دادند آنوقت رییس جمهور می آید پشت تریبون می گوید که من انتقام می گیرم و زمینه را هم برای دشمن آماده می سازد.

  پربازدید ترین