• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

زمان ثبت نام برای حضور در راهپیمایی اربعین برای مهاجرین افغانستانی در ایران

زمان ثبت نام برای حضور در راهپیمایی اربعین برای مهاجرین افغانستانی در ایران

کانون انجمن‏های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی ایران اعلام کرد: کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارنده پاسپورت دارای اقامت معتبر، کارت آمایش 11 و هویت 10 و نیز کلیه افرادی که با شرکت در طرح سرشماری ، رسید شرکت در طرح سرشماری را دریافت نموده ‏اند ، مشمول پیش ثبت نام خواهند بود.
روابط عمومی کانون انجمن‏های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: به‏ موجب مصوبه ستاد اربعین اداره کل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله جمهوری اسلامی ایران ، دفاتر کفالت اجرای عملیات ثبت نام و اعزام اتباع خارجی ساکن در این کشور به مراسم عبادی ،سیاسی اربعین را بر عهده خواهند داشت.
در این اعلامیه آمده است: عملیات پیش ثبت نام اعزام به راهپیمائی اربعین از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 96/6/21 در کلیه دفاتر کفالت آغاز و در ساعت 14 روز پنجشنبه 96/6/30 پایان خواهد یافت.
 کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارنده پاسپورت دارای اقامت معتبر، کارت آمایش 11 و هویت 10 و نیز کلیه افرادی که با شرکت در طرح سرشماری ، رسید شرکت در طرح سرشماری را دریافت نموده ‏اند ، مشمول پیش ثبت نام خواهند بود.
 هر یک از اتباع افغانستانی و عراقی واجد شرایط فوق و متقاضی عزیمت به عتبات عالیات در اربعین حسینی صرفاً باید به دفتر کفالتی که در آن دفتر دارای پرونده می باشند، مراجعه نمایند.
 چنانچه افردی مایل باشند که بصورت گروهی و خانوادگی به عراق عزیمت نمایند .اما در دفاتر کفالت مختلف یک ولایت دارای پرونده هستند، این امکان در مرحله "ثبت ‏نام نهائی" به منظور ایجاد گروه های مشترک در قالب ظرفیت موتر پیش بینی شده است و در زمان اجرای "ثبت‏ نام نهائی" اقدام خواهد شد.
 اجرای مرحله "پیش ثبت ‏نام"در طرح اربعین رایگان می باشد.
این کانون از متقاضیان درخواست کرده است در اسرع وقت به دفتر کفالت مربوطه مراجعه و عملیات پیش‏ ثبت‏ نام را انجام و رسید "پیش ثبت‏ نام در اربعین سال 96" را دریافت نمایند.
عملیات"ثبت‏ نام نهائی" از اوائل ماه میزان آغاز و جزییات آن طی اطلاعیه ‏ای متعاقباً اعلام خواهد شد.

  پربازدید ترین