• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

آغاز بکار سامانه ثبت نام اربعین حسینی جامعه المصطفی

سامانه ثبت نام زائرین اربعین حسینی جامعه المصطفی العالمیه، با ثبت نام جانشین ریاست المصطفی، رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، در مراسم رونمایی سامانه ثبت نام زائران اربعین که با حضور جمعی از مدیران و معاونان المصطفی برگزار گردید، ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی این سامانه در معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه، خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را افتخاری بزرگ برای جامعه المصطفی دانست.
وی با اشاره به مشارکت با شکوه طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی در مراسم راه پیمایی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: تنوع ملیتی طلاب غیرایرانی حاضر در پیاده روی اربعین حسینی، موجب مشارکت بین المللی منحصر به فرد در این مراسم می گردد که مایه افتخار المصطفی است.
جانشین ریاست المصطفی، حضور مدیران و مسئولان جامعه المصطفی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را فرصتی بسیار ارزشمند و مغتنم دانست و اظهار امیدواری کرد همه المصطفائیان در زمره زائران و خدمت گزاران به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرند.
شایان ذکر است سامانه ثبت نام زائرین اربعین حسینی با نشانی اینترنتی:
 http://karbala.miu.ac.ir   
از امروز فعالیت خود را آغاز نمود و طلاب غیرایرانی، خانواده های طلاب، اساتید و کارکنان جامعه المصطفی می توانند با ثبت نام در این سامانه، از تسهیلات و خدمات آن بهره مند گردند.

  پربازدید ترین