• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا یک شنبه برابر تیم ملی فوتسال ایران به میدان می رود

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا یک شنبه برابر تیم ملی فوتسال ایران به میدان می رود

قرار است تیم ملی فوتسال افغانستان در مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا 2018، فردا یک‌شنبه برابر تیم ملی فوتسال ایران به میدان برود.
بر بنیاد معلومات فدراسیون فوتبال، این رقابت دیدنی میان تیم ملی فوتسال افغانستان و ایران فرداشب رأس ساعت 8 به وقت افغانستان در میدان ورزشی شهر تبریزِ ایران برگزار می‌شود.
افغانستان در گروه «B» با تیم‌های فوتسال ایران و تاجیکستان به رقابت می‌پردازد که برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا 2018، باید مقام نخست و یا هم دوم را از آن خود کند.
علی‌رضا قربانی، مهدی نوروزی، محسن رضایی، حسین خادمی، صلاح‌الدین احراری، علی حسین نظامی، علی جعفری، محمد علی فیاضی، محمد رضا کریمی، سید مهدی، اکبر کاظمی، فرزاد محمودی و جواد حیدری از بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان در این مسابقات اند.
در مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در کنار افغانستان 29 کشور دیگر نیز اشتراک کرده‌اند که از تاریخ 15 اکتوبر به میزبانی کشورهای ایران، ویتنام و تایلند آغاز شده و تا تاریخ 12 نوامبر ادامه دارد.
گفتنی‌ست‌ که تیم ملی فوتسال افغانستان در رده‌بندی جهانی جایگاه 94‌ام، تیم ملی فوتسال ایران جایگاه پنجم و تاجیکستان هم جایگاه 69‌ام را دارند.

  پربازدید ترین