• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

غنی و عبدالله شما هم در این جنایات شریکید

جناب آقای غنی رییس جمهور و جناب آقای عبدالله رییس اجرایی روی سخنم با شما است!
باور داشته باشید بخاطر حوادث خونین روز گذشته در پکتیا در ولسوالی اندر غنی بشمول حادثه شام گذشته در شهر کابل همه مردم مسلمان و با دیانت افغانستان امروز در گلیم غم نشسته اند به همان اندازه که تروریستان عامل این جنایت اند شما هم نمی توانید بدون گناه باشید.
خود کامگی بی کفایتی در مدیریت شما نیز بحران زا است عالی جنابان لطف نموده فکری بحال این ملت بکنید اگر می خواهید مشکلات را اندکی حل نموده باشید از همین لحظه خود را مبرا از سیاست های قوم گرایانه زبان گرایانه و برتر گرایانه دور داشته در جهت وحدت همه ای ساکنین این سرزمین عمل نمایید، شعار انسان بودن و جوهر انسانیت را سر مشق اهداف و مرام کاری خود قرار دهید.
مردم افغانستان برای دفاع از این سرزمین به وحدت ملی و یک اجماع ملی ضرورت دارند شما نمی توانید وحدت را بخرید نمی توانید وحدت و هم دلی را گدایی کنید. شما نمی توانید وحدت را در لابلای کتاب ها پیدا کنید. برای وحدت اعتماد سازی ضرورت است.
وحدت که از ته دل باید به آن وفاه دار بود و شجاعانه در راه تحقق آن رزمید لطفاً از خدا پترسید نیاز و رفع مشکلات مردم را سوال اساسی قرار دهید.
در رفع این بحران فراگیر با همه مردم یکجا در کنار هم صادقانه گام بردارید یقین داشته باشید اکثریت ملت از شما بریده است شما گزارش کاری خود را به خارجی ها و سفارت های شان می دهید تا وقتیکه ملت از شما فاصله داشته باشد کامیابی عزت و آبرو هرگز نصیب شما نمی شود اختیار با شما یا با خارجی ها باشید یا با مردم خود.

احمد سعیدی

  پربازدید ترین