• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رسوایی اخلاقی هم مانع سفر شاهزادگان عرب برای شکار به پاکستان نشد

رسوایی اخلاقی هم مانع سفر شاهزادگان عرب برای شکار به پاکستان نشد

با وجود رسانه‌ای شدن رسوایی اخلاقی شاهزادگان اماراتی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، برنامه سفر آنها به پاکستان به بهانه شکار پرندگان کمیاب امسال نیز انجام می‌شود.
به نقل از اکسپرس نیوز سفرجنجال برانگیز شاهزادگان عرب حاشیه خلیج فارس به پاکستان که به بهانه شکار پرندگان کمیاب مانند تلور انجام می‌شد سال گذشته باعث شد طشت رسوایی اخلاقی آنان از بام رسانه‌های پاکستانی به زمین بیفتد.
مشکلات تا حدی زیاد شد که امسال نیروهای واکنش سریع ایالت پنجاب از تامین امنیت این شاهزادگان امتناع کردند و پلیس این ایالت مجبور شده است نیروهای خود را برای این کار مستقر کند.
در حالی شاهزادگانی چون «شیخ خلیفه بن زاید» و «شیخ حمدان بن راشد»می‌خواهند تا هفته آینده به پاکستان سفر کنند که آماده کردن مقدمات سفر آنان از مدتها قبل آغاز شده است.
انعام ملک خبرنگار مطرح پاکستانی سال گذشته اعلام کرده بود: حضور شاهزادگان قطری و اماراتی و عربستانی و دیگر کشورها در پاکستان به بهانه شکار چند پرنده دلیل جدی‌تری دارد و آن این است که خوشگذرانی این شاهزادگان با سو‌ءاستفاده‌های جنسی آنان تکمیل می‌شود.
« چرا باید شکار «هوبره» تا این اندازه مهم باشد؟ چرا این شکار برای شاهزادگان عرب آنقدر اهمیت دارد؟ در حالی که اروپایی‌ها نیز علاقه فراوانی به شکار دارند، چرا آنان به پاکستان نمی‌آیند تا «هوبره» شکار کنند؟ راستی چرا شاهزادگان برای شکار پرنده‌ای که گوشت آن چندان خاص هم نیست تا این اندازه هزینه می‌کنند؟ چرا آنها میلیاردها روپیه خرج می‌کنند تا به شکار تعدادی پرنده بپردازند؟
او که از طریق یکی از نیروهای ویژه امنیتی و محافظان شخصی این شاهزادگان به جزئیات کاملی دست پیدا کرده بود ادامه داد: پرسش من از تمام مردم پاکستان این است که آیا غیرت ما تا این حد تنزل کرده است که برای دریافت روادید یک کشور عربی باید ناموس خود را حراج عده‌ای هوسران کنیم؟ آیا دیگر عزتی برای کشورمان باقی می‌ماند که بخواهیم به دیگر سرزمین‌ها سفر کنیم؟
این شاهزادگان اتباع کشورهایی هستند که از یک شهر پاکستان کوچکتر است. ما مدعی قدرت هسته‌ای هستیم! ولی اینک در دفاع از ناموس خود ناتوانیم.

  پربازدید ترین