• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

خبر صدور گواهینامه برای دارندگان کارت آمایش «مستند» شد

خبر صدور گواهینامه برای دارندگان کارت آمایش «مستند» شد

در پی انتشار خبری در خصوص آغاز روند اداری صدور گواهینامه رانندگی برای مهاجرین افغانستانی دارای کارت آمایش از سوی خبرگزاری آوا به نقل از یک مقام آگاه،و بازتاب آن در رسانه های جمعی و فضای مجازی، صحت و سقم آن به یکی از موضوعات مورد بحث بین مهاجرین مبدل شد.
در پی انتشار این خبر، یکی از رسانه ها هم گزارش داد که این خبر صحت ندارد اما با توجه به موثق بودن منبع این خبر، آوا در صدد مستند کردن این خبر بر آمد.
به همین خاطر در تصویر رسیدی که یکی از متقاضیان برای دریافت گواهینامه از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی دریافت کرده است را منتشر کرد.
قابل ذکر است هرچند اجرای روند صدور معرفی نامه برای متقاضیان گواهینامه رانندگی در اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی آغاز شده است اما این مطلب تاکنون از سوی مسوولین این اداره کل رسانه ای نشده است.
بر اساس گزارش یکی از شاهدان عینی، جمعیت کثیری از مهاجرین جهت دریافت معرفی نامه به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی مراجعه کرده اند که این امر باعث ازدحام جمعیت گردیده به نحوی که دست اندرکاران امور اقدام به نوبت دهی برای روزهای آینده نموده اند.

  پربازدید ترین