• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

قابل توجه اتباع غیر ایرانی متقاضی ادامه تحصیل در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ایران

قابل توجه اتباع غیر ایرانی متقاضی ادامه تحصیل در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ایران

یرو قراردادمنعقده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و دانشگاه پیام نور، کلیه داوطلبین مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند بدون ازمون در مقاطع  فوق ثبت نام نمایند.
لازم به ذکر است داوطلبین با دارا بودن کارت پناهندگی میتوانند در رشته های اعلامی ثبت نام نمایند، و داشتن پاسپورت الزامی نیست
ضمنا پیرو قراردادمنعقده داوطلبینی که دارای کارت طرح آمایش هستند از 5 درصد تخفیف شهریه برخوردار میگردند،ضمنا شهریه به صورت ریال ایرانی و همسان با شهریه دانشجویان ایران محاسبه می گردد،،،.
آدرس سایت ثبت نام به شرح دیل اعلام می گردد.
http://fsr.pnu.ac.ir

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور داوطلبین ورود به دانشگاه می توانند بر اساس توافقنامه فیما بین این اداره و دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام در دانشگاه های بین الملل مزبور شرکت و از امتیازات این تفاهم نامه استفاده نمایند،داوطلبین می توانند برای آگاهی بیشتر به اطلاعیه ذیل مراجعه نمایند.

اطلاعیه دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین المللی
پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور واداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، اتباع غیر ایرانی مقیم جمهوری اسلامی ایران می‌توانند  نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقاطع  تحصیلی کارشناسی و  کارشناسی ارشد بدون  آزمون ورودی (از طریق بررسی سوابق تحصیلی) با لحاظ تخفیف شهریه دانشجویی اقدام نمایند.
متقاضیان می‌توانند به منظور آگاهی از چگونگی انجام این موضوع به دانشگاه پیام نور  استان‌های البرز، اصفهان، سمنان، قم، مرکزی، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران و یزد مراجعه و یا از طریق سامانه  ثبت‌نام دانشجویان غیرایرانی دانشگاه پیام نور در بازه زمانی 1396/08/01 لغایت 1396/08/15 به آدرس http://fsr.pnu.ac.ir مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

  پربازدید ترین