• پنج شنبه, 13 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

یک زن در سمنگان و دو برادر در پروان کشته شدند

یک زن در سمنگان و دو برادر در پروان کشته شدند

یک شخص متهم به روابط نامشروع با یک دختر در پروان، دو برادر دختر را در خانۀ دختر کشته؛ و از سویى هم یک زن در سمنگان کشته شده است.
محمد معصوم فرزه یى قوماندان امنیۀ ولسوالى جبل سراج پروان گفت که رویداد قتل این دو برادر، شب گذشته در منطقۀ تاجکان ولسوالى جبل سراج رُخ داده است.
به گفتۀ او، تحقیقات ابتدایى پولیس نشان مى دهد که شخص متهم به قتل، به خانۀ این دختر رفته و بعداً دو برادر دختر را با ضرب گلولۀ تفنگچه کشته و فرار نموده و اعضاى خانواده نیز اطلاع یافته اند.
قوماندان امنیه گفت که پولیس، دختر متهم به روابط جنسى با این فرد و پدر قاتل متهم را بازداشت نموده و دختر نیز به جرم خود اعتراف کرده است.
به اساس یک خبر دیگر، منیر رحیمى سخنگوى قوماندانى امنیۀ ولایت سمنگان گفت که زن 23 ساله به نام حنیفه، دیروز در قریۀ(کچى مونغر) ولسوالى حضرت سلطان این ولایت، حلق آویز و کشته شده است.
موصوف گفت که این رویداد، ناشى از خشونت فامیلى است و در پیوند به آن، شوهر و خشوى زن موصوف و ماماى شوهرش بازداشت گردیده و تحقیقات در مورد قضیه جریان دارد.
 مقبل عزیزى یکى از داکتران شفاخانۀ ولایتى سمنگان گفت که جسد این زن، به شفاخانه انتقال یافته و نشانه هاى ریسمان در گردن وى مشاهده شده است.

  پربازدید ترین