• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام همدردی دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در پیوند به وقوع زمین لرزه در ایران

پیام همدردی دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در پیوند به وقوع زمین لرزه در ایران

درپی حادثه غم انگیز وقوع زلزله  در غرب کشور ایران دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان  با ارسال پیام به رئیس جمهور اسلامی ایران با دولت، رهبر انقلاب اسلامی وملت ایران ابرازهمدردی وغم شریکی نمود.
متن پیام ایشان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی (( دامت برکاته ))
رئیس جمهور محترم اسلامی ایران
با سلام و عرض تسلیت و همدردی و ابراز تأسف
خبر ناگوار حادثه دلخراش وقوع زلزله مهیب در غرب کشور جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان کرمانشاه مایه غم ، اندوه وتألم فراوان گردید.
ضمن ابراز تسلیت و همدردی با جناب عالی ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دولت و ملت سرافراز ایران از خداوند منان برای خانواده های داغدار و مصیبت دیده این حادثه دردناک ، صبر جمیل ، شکیبایی و بردباری خواهانم و برای مجروحان و مصدومان این حادثه غم انگیز شفای عاجل مسئلت می نمایم ؛
جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم اسلامی ایران حادثه تلخ زمین لرزه شب گذشته در کشور دوست و برادر ایران که در آن صدها تن کشته و هزاران تن مجروح و مصدوم گردید و خسارات مالی و جانی به بار آورد. مایه اندوه ، تألم و تأثر فراوان گردید؛ حزب رفاه ملی افغانستان و مردم مظلوم کشورمان خود را در غم و اندوه و ماتم ملت بزرگ ایران شریک میداند و از خداوند متعال برای جناب عالی ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت وملت ایران عزت، سلامتی ، شکیبایی مسئلت می نماید.
بااحترام
محمد حسن جعفری
دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان
دوشنبه 22 عقرب (آبان ) 1396 برابر با 24 صفر 1439 قمری

  پربازدید ترین