• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مفسدترین ها کاندیدای ریاست جمهورى آینده هستند

چه تضمینى وجود دارد کسانى که یکبار با خیانت کنار آمده اند، در برابر تخلف، تخطى و پولشویی سکوت نموده اند بار دیگر در مقام حکومتى خیانت نکنند و با دزدان هماهنگ نشوند.
آیا وجدان عمومى جامعه زنگ زده است یا قبح خیانت و جنایت در افکار عمومی فرو ریخته است؟
این دو شخصیت (محمدعمر داوود‌‌زی وزیر داخله اسبق و رحمت الله نبیل رییس امنیت ملى‌سابق) به صورت شفاف در برابر مردم افغانستان اعتراف مى نمایند که در جریان انتخابات شاهد تقلب گسترده، تخلف وسیع و خیانت به آراء مردم افغانستان بوده اند و لب فروبسته اند و خاینین را تا سر منزل مقصود همراهى نموده اند و حالا که هر دو کاندیداى ریاست جمهورى آینده هستند، مردم را گوسفند فکر نموده اند.
حضرات، بدنام ترین انتخابات را همراهى کرده اند، با خاینین در انتخابات عملا همسویی نموده اند، آرا مردم را نادیده گرفته اند، حالا هم آمده اند و به شعور مردم افغانستان مى خندند.
اگر شما به قانون اساسی احترام مى داشتید؛ اگر به سوگندتان وفادار بودید؛ اگر عزت و شرف کشور را مى خواستید؛ اگر خدمتگذار صادق این وطن مى بودید؛ همان زمان هر دو در برابر مردم افغانستان حاضر مى شدید و شرافتمندانه استعفا مى دادید.
این اعتراف اگر در یک کشور لیبرال دمکراسى، آزاد و قانونمند صورت مى گرفت تا حالا به دادگاه فراخوانده مى شدند، خاینین بازداشت می گردیدند و رییس جمهور سابق به دادگاه فراخوانده می شد. شرم آورتر این است که جنابان از کاندیدای هاى ریاست جمهورى آینده هستند. چه تضمینى وجود دارد که کسانى که یکبار با خیانت کنار آمده اند، در برابر تخلف، تخطى و پولشویی سکوت نموده اند بار دیگر در مقام حکومتى خیانت نکنند و با دزدان هماهنگ نشوند.
مردم باید هوشیار باشند که این افشاگرى ها بعد از عید است و فقط کمپاین انتحاباتی است و این حضرات گمان کرده اند که شهروندان افغانستان واقعا‌ گوسفند هستند. مردم باید از اینها سوال نمایند که چرا همان موقع صادقانه استعفا نکردید و از جرم مشهود، جنایت و پولشویی با سکوت و کتمان از مردم دفاع نموده اند.
محمد‌‌عمر داوودزی با حالت نزار و رقت انگیز در پشت شعار وحدت ملی و مصلحت ملی کشور پنهان شده و بر خیانت و جنایت خود پرده می افکند اما تعجب برانگیزتر این است که یک تعداد از آن روز برای اینها کف می زنند و ماراتون رقص راه انداخته اند که راز سر به مهر افشا شده است!
تقلب و خیانت در انتخابات گذشته به اندازه ای مشهود بود که حتی خواجه حافظ شیرازی هم عمق فاجعه را درک نمود چه رسد به مردم افغانستان. مردم افغانستان باید حافظه تاریخی خود را به یاد داشته باشند و به این دو نفر که در زمان قدرت در برابر خیانت سکوت کرده اند هرگز رای ندهند.

خراسانی

  پربازدید ترین