• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

سوریه تسلیم باج خواهی ها و دروغ پردازی های طرف هایی که جزئی از توطئه صهیونیستی برای منطقه هستند نمی شود

سوریه تسلیم باج خواهی ها و دروغ پردازی های طرف هایی که جزئی از توطئه صهیونیستی برای منطقه هستند نمی شود

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه گفت: دولت دمشق تسلیم باج خواهی ها و دروغ پردازی های طرف هایی که جزئی از توطئه صهیونیستی برای منطقه هستند نمی شود.
به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، «بثینه شعبان» امروز پس از دیدار با هیات نمایندگان مجلس اعیان و کلیسای انگلیس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سوریه همواره برای شرکت در هر مذاکره و گفت و گویی که احتمال داشت به خونریزی در کشور پایان دهد آماده بود.
وی به سیاست برخی کشورهای غربی در حمایت از گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و جبهه النصره اشاره کرد و گفت: حمایت از تروریسم که بیماری خطرناکی برای بشریت بوده به سود غرب و جهان نیست.
شعبان ادامه داد: همه کشورهای جهان باید در مبارزه با آفت تروریسم که ممکن است در آینده گریبان همه را بگیرد، باید در کنار سوریه بایستند.
مشاور رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد که انگلیس باید در سیاست های خود در قبال دولت دمشق و منطقه بازنگری و ملت های غربی در مخالفت با سیاست های اشتباه کشورهای خود، با صدای بلند از حق دفاع کنند.
خانم شعبان همچنین بر تاثیر روابط میان ملت های سوریه و انگلیس بر سانسور رسانه ای و انحراف افکارعمومی از سوی رسانه هایی که به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت ها هستند تاکید کرد.
مقام سوری ادامه داد: حضور هیات هایی نظیر نمایندگان مجلس اعیان و کلیسای انگلیس نتیجه پایداری دولت، ملت و ارتش سوریه است زیرا جهان دریافته که سوریه شکست نمی خورد و این جنگ با پیروزی کشور ما بر تروریسم و همه طرف هایی که دولت دمشق را هدف قراردادند به پایان خواهد رسید.

  پربازدید ترین