• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اگر سفارت آمریکا به قدس اشغالی منتقل شود، در تیررس شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین قرار می گیرد

 اگر سفارت آمریکا به قدس اشغالی منتقل شود، در تیررس شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین قرار می گیرد

گروه های مقاومت فلسطین به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هشدار دادند که اگر از دستور خود صرف نظر نکند، منافع واشنگتن در فلسطین اشغالی را به خطر خواهند انداخت.
شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین امروز شنبه در بیانیه های جداگانه اعلام کردند : عدم صرف نظر ترامپ از دستور خود باعث خواهد شد که منافع آمریکا در سرزمین فلسطین اشغالی به خطر بیفتد.
شاخه های نظامی مقاومت فلسطین اعلام کردند: دستور ترامپ عواقب ناگواری برای دولت آمریکا درپی خواهد داشت و جرقه انتفاضه را خواهد زد.
شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد : اگر سفارت آمریکا به قدس اشغالی منتقل شود ، این سفارتخانه در تیررس شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین قرار خواهد گرفت.
گردان های " شهدای مسجد الاقصی " هم تشکیلات خودگردان فلسطین را ناکارآمد توصیف کرد و افزود : تشکیلات خودگردان فلسطین باید منحل شود و همه توافقنامه هائی که با رژیم اشغالگر اسرائیل امضا شده است ، نیز باید  لغو شود.  
ابومحمد سخنگوی گردان های شهدای مسجد الاقصی اعلام کر : گروه های مقاومت در قبال دستور ترامپ دست روی دست نخواهد گذاشت و واکنش مناسب را نشان خواهد داد و همه کشورهای عربی و اسلامی باید سفرای آمریکا و اسرائیل را از خاک خود اخراج کنند و از مقاومت مسلحانۀ فلسطین تا آزادسازی کامل این سرزمین حمایت کنند.
گردان های ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه آزادیبخش خلق فلسطین هم تهدید به حمله کردن به مراکز  و نهادهای آمریکائی مستقر در فلسطین اشغالی کرد و افزود : آمریکا نباید حتی در یک وجب از خاک فلسطین حضور داشته باشد.

  پربازدید ترین