• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روش جدید نماینده ی اردنی برای پاسخ به نتانیاهو

روش جدید نماینده ی اردنی برای پاسخ به نتانیاهو

یک نماینده ی اردنی در صحن پارلمان این کشور، برای پاسخ به نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اعلام تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در خصوص قدس اشغالی، با کفشش به تصویر «بنیامین نتانیاهو» می کوبید.
شبکه ی العالم به نقل از روزنامه ی «السبیل» اردن گزارش داد: «عبدالله عبیدات» نماینده ی پارلمان اردن روزگذشته یکشنبه در جلسه ی پارلمان این کشور بعد از اعلام تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، با کفشش، بر تصویر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم می کوبید.
«عبیدات» در جلسه‌ی پارلمان که در خصوص قدس برگزار شد، گفت: بهترین پاسخ به این (خوک) «نتانیاهو»، همین روش است و بعد کفش را از پایش در آورد و با آن به تصویری از نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با خود به همراه داشت، می کوبید.
این نماینده ی اردنی از عرب ها و مسلمانان خواست تا بیدار شوند و به خطری که آنان را در برگرفته توجه کنند.
گفتنی است، «عاطف الطراونه» رئیس پارلمان اردن اعلام کرده بود که جلسه ی روزگذشته ی پارلمان این کشور را به موضوع عواقب تصمیم «ترامپ» در خصوص قدس اشغالی اختصاص می دهد.
لازم به ذکر است؛ مردم منطقه ی غرب آسیا و شمال آفریقا (خاورمیانه) روز جمعه ی گذشته برای ابراز و انزجار خشم در واکنش به تصمیم «دونالد ترامپ»بعد از برگزاری نماز جمعه به خیابان ها آمدند و با رد توطئه های یهودی سازی در شهر بیت المقدس، شعارهایی مانند «قدس پایتخت ابدی فلسطین است» سر دادند.
ملت های مسلمان منطقه در این روز که روز «جمعه ی خشم» نام گرفت، در رد تصمیم رئیس جمهوری آمریکا علاوه بر ابراز خشم خود،اخراج سفیر این کشور از کشورهایشان و قطع روابط دپیلماتیک با واشنگتن را خواستار شدند.
البته این تظاهرات ها همچنان در کشورهای عربی و اسلامی و به ویژه در سرزمین های اشغالی ادامه دارد و تا به حال شمار زیادی از فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیستی مجروح شده اند.

  پربازدید ترین