• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ناهید فرید تاثیرگزارترین سخنران در هند شد (عکس)

ناهید فرید تاثیرگزارترین سخنران در هند شد (عکس)

تندیس سخنرانی تاثیرگزار در کنفرانس هندوستان و اندیشه، گوا، بنیاد هندوستان به یک زن که از نمایندگان مجلس کشور است تعلق گرفت.
ناهید فرید نماینده پارلمان کشور در چهارمین کنفرانس علمی هندوستان شرکت کرده و گفت: ما به عنوان رهبران قرن بیست و یکم مسوول ایم تا امید را به خانه های افغانستان بیاوریم، لبخند را به مکتب های افغانستان ببخشیم، زندگی را به خیابان های افغانستان هدیه کنیم، کامیابی را برای شهرهای افغانستان به ارمغان بیاوریم و همگرایی منطقوی را در این خطه باستانی و تمدنی به ثمر بنشانیم.
وی افزود: رهبران قرن بیست و یکم مسوولیت های بیشتری نسبت به نسل پیشین خود دارند. اگر در گذشته تکامل بشری سیر طبیعی خود را سپری می کرد، امروز این پدیده بدون پشتیبانی انسان های دلسوز و خدمتگذار راه به جایی نخواهد برد.
این نماینده پارلمان خشونت را یادآور شد و ادامه داد: قرن ها پیش، همگرایی نماد توسعه در منطقه بوده است، امروز هم رهبران منطقه مسوول هدایت ملت ها به سوی توسعه اند. ما مسوول ایم تا نگذاریم هیچ دختری در کشور ما در چاه تاریک محرومیت محو شود، پسری مجبور به انتخاب تفنگ و خشونت شود و مادری از آوردن کودکی به دنیا پشیمان شود.

  پربازدید ترین