• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

243 فلسطینی روزگذشته توسط نظامیان صهیونیستی زخمی شدند

منابع فلسطینی اعلام کردند: در ادامه ی اعتراضات مردمی فلسطین به تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، روزگذشته نظامیان صهیونیستی 243 فلسطینی را زخمی کردند.
به نقل از العالم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: روزگذشته یعنی در چهارمین جمعه ی خشم ملت فلسطین در مقابله با نظامیان اشغالگر قدس، 243 فلسطینی زخمی شدند.
بنابر این گزارش روزگذشته در دو منطقه ی کرانه ی باختری و نوار غزه 243 فلسطینی هدف حملات مسلحانه ی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و مجروح شدند.
مردم فلسطین بعد از روز ششم ماه جاری میلادی دسامبر که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تصمیمش را برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن این شهر را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ اعتراضات خود را شروع نمودند از آن روز تا کنون اعتراضات فلسطینیان همچنان ادامه دارد و نظامیان صهیونیستی نیز مردم معترض فلسطینی را مورد هدف قرار می دهند.
هلال احمر فلسطین در گزارش خود اعلام کرد: طبق آمار به دست آمده 133 مورد از جراحات وارده به فلسطینیان مربوط به ساکنان کرانه ی باختری بوده که 4 تن از این تعداد با گلوله، 45 تن با تیرهای پلاستیکی و 77 تن هم در پی شلیک گازهای اشک آور دچار خفگی شده و 7 تن دیگر هم به شکل های دیگر زخمی شدند.
اما در نوار غزه، 110 زخمی شدند که از این تعداد 40 تن با گلوله و 70 تن هم با شلیک گازهای اشک آور دچار خفگی شدند.

  پربازدید ترین