• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی به بارسلونا پیوست

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی به بارسلونا پیوست

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و 25سالۀ باشگاه انگلیسی لیورپول، رسمأ به بارسلونا پیوست.
 هرچند که رقم انتقال کوتینیو رسمی نیست، اما بربنیاد گزارش‌ها بارسلونا برای پیوستن این بازیکن 160میلیون یور به لیورپول پرداخته‌است.
 گفتنی‌ست که بند فسخ قرارداد این ستاره برزیلی نیز، 400میلیون یورو اعلام شده‌است.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا رسمی شده و این بازیکن حالا رسمأ بازیکن تازه بارسا به‎شمار می‌آید.
کوتینیو، عصر دیروز (شنبه 16جدی) با پروازی از انگلستان راهی بارسلون شد و نهایتأ بارسلونا رسمأ خبر عقد قرارداد با این بازیکن را منتشر کرد.
بارسلون در تابستان امسال نیز تلاش زیادی برای جذب کوتینیو داشت و حتا تا آستانۀ جذب او نیز پیش رفت؛ اما در نهایت مدیران لیورپول مجوز این انتقال را صادر نکردند تا این روند در زمستان نهایی شود.
 کوتینیو در ابتدای فصل شرایط مساعدی نداشت؛ اما رفته رفته فارم همیشه‌گی خود را پیدا کرد و تا به‌حال در 17بازی موفق به زدن 12گُل برای لیورپول شده بود.
 کوتینیو به‌علت حضور در لیگ قهرمانان با لباس لیورپول قادر به شرکت در این بازی‌ها در فصل جاری برای بارسا نیست؛ اما به‌دلیل اخباری‌که دربارۀ تمایل رئال‌مادرید و پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن منتشر شده، مدیران بارسا برتری دادند و درهمین زمستان کار انتقال او را، نهایی سازند.

  پربازدید ترین