• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تیم زیرنزده سال کشور در سومین بازی در برابر ایرلند تن به شکست داد

تیم زیرنزده سال کشور در سومین بازی در برابر ایرلند تن به شکست داد

تیم زیر نزده سال کشور در سومین بازی آنان در رقابت‌های جام جهانی کرکت زیر نزده سال در برابر ایرلند تن به شکست داد اما این کار افغانستان را از رفتن به دور بعدی این رقابت‌ها باز نداشت.
در این دیدار، نخست بازی را در بخش توپ زنی ملی پوشان زیر نوزده سال ایرلند آغاز کردند و توانستند در پنجاه آور بازی با از دست دادن هشت بازیکن 225 دوش را انجام دهند.
در بخش توپ زنی برای تیم ملی زیر نزده سال ایرلند توکر خوب درخشید و توانست 36 دوش را به سود تیم خود انجام دهد.
در مقابل در بخش توپ انداختن برای تیم ملی زیر نوزده سال کرکت کشور قیس احمد و وفادار مهمند خوب درخشیدند و هرکدام توانستند سه سه بازیکن حریف را از میدان بازی بیرون کنند.
درمجموع ملی پوشان کشور در آخرین آور بازی با از دست دادن تمامی بازیکنان شان توانستند 221 دوش انجام دهند که در بخش توپ زنی برای تیم ملی زیر نوزده سال کرکت کشور بهیر محبوب خوب درخشید وتوانست 34 دوش را به سود تیم خودانجام دهد درمقابل دربخشی توپ اندختن برای تیم ملی زیر نوزده سال ایرلیند نیز توکر خوب درخشید وتوانست سه بازیکن حریف را ازمیدان بازی بیرون نمایید.
درپایان این دیدار توکر از تیم ملی آیرلیند با درخشش در بخشی توپ انداختن و توپ زنی از سوی کادری فنی برگذاری این رقابت‌ها لقب بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.
پیش از این در دو بازی در تیم زیر نزده سال کشور توانسته بود پاکستان و سریلانکا را شکست بدهند.
افغانستان در جام جهانی 2016 میلادی همچنان برندۀ مرحله نهایی آن دور بازی ها شده بود که راشدخان، یکی از اعضای کلیدی این تیم بود.
پس از سال‎های 2002 و  2010 میلادی این سومین بار است که رقابت‎های جام جهانی کرکت زیر نزده‎سال در زیلاند جدید برگزار می‎شوند.
پیش از این پاکستان یکی از بهترین تیم‎های جام جهانی کرکت زیر نزده‎سال بود.

  پربازدید ترین