• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

وزیر امور داخله: انتقام خون فرزندان شما از تروریستان گرفته می شود

وزیر امور داخله: انتقام خون فرزندان شما از تروریستان گرفته می شود

وزارت امور داخله افغانستان می‌گوید که جنازۀ شهید سمونوال گلبهار مجاهد، آمرامنیت فرمان‌دهی امنیه ولایت فراه طی مراسمی از سوی رهبری این وزارت از بیمارستان نظامی سردار محمد داوود خان برداشته شد.
ویس احمد برمک،  وزیر امور داخله افغانستان در مراسم جنازۀ گل‌بهار مجاهد، آمر امنیت فرمان‌دهی امنیه ولایت فراه اشتراک کرده و با خانه‌وادۀ او غم شریکی نموده‌است.
وزیر امور داخله خطاب به وابسته‌گان آقای مجاهد گفته که انتقام خون فرزند شما را که در راۀ آزادی و ارزش‌های انسانی جان خود را فدا ساخت از تروریستان کوردل خواهد گرفت.
گفتنی‎‌ست که گلبهار مجاهد، آمر امنیت فرمان‌دهی امنیه ولایت فراه در آغاز هفتۀ جاری در نتیجۀ انفجار ماین کنارجاده‌یی طالبان جان باخت.
سخن‌گوی والی فراه در صحبت با خبرگزاری خامه‌پرس گفته بود آقای مهری زمانی که حوالی ساعت 12 شب به‌خاطر عقب زدن حمله طالبان بر پوسته‌یی بر ولسوالی پشت‌رود این ولایت روان بود، موتر حاملش با میان کنار جاده‌یی برخورد نموده‌است.
او گفت که در انفجار ماین، شخص آقای مجاهد جان باخته و یک نگه‌بانش زخمی شده‌؛ اما بعدا گزارش‌های به نشر رسیدند که نشان‌دهنده جان باختن دو محافظش نیز بود.
فراه از جمله ولایت‌های در افغانستان است که تحرکات‌های گروه‌های هراس در این ولایت به تازه‌گی افزایش یافته و زارت دفاع ملی نیز خبر داده که نیروهای تازه‍‌ نفس ارتش به این ولایت فرستاده شده‌اند.

  پربازدید ترین