• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رئال 5- 3 بیتس؛ واکنش زیدان به مصدومیت بی وقت مارسلو

رئال 5- 3 بیتس؛ واکنش زیدان به مصدومیت بی وقت مارسلو

رئال مادرید در ادامه بازی‌های لالیگاۀ اسپانیا توانست که رئال بتیس را 5-3 شکست دهد؛ درحالی که بتیس در باش‌گاه خانه‌گی رئال توانسته بود که این تیم پرقدرت  را 2-1 مغلوب نماید.

بازی را هردو طرف خوب آغاز کرده‌اند، اما این شاگردان زیدان بوده‌اند که به زودی ابتکار عمل را روی دست گرفتند و چیزی از بازی نگذشته بود که رئالی‌‎ها به کمک آسنسیو صاحب گول شده‌اند.

آسنسیو در در دقیقۀ 11ام بازی زمانی گول را وارد دروازۀ حریف کرد که ابتدا کریستینو رونالدو با یک شوت، دروازۀ بتیس را تهدید نمود که با واکشن دروازه بان آن رو برو شد و اما پس از برگشت توپ، آسنیسو از فرصت استفاده کرده، با یک ضربه سر، توپ را وارد گول حریف کرد.

با این گول بتیسی‌ها، نه‌ تنها که روحیه خود را از دست نداده‌اند؛ بل‌که پس از نزدیک به 20 دقیقه، آنان توانسته‌اند که به کمک خواکین و با ضربه سر مندی ، توپ را وارد گول رئالی‌ها کرده و نتیجه را به تساوی بکشاند.

چیزی از بازی نگذشته بود که یک‌بار دیگر حریف رئال مادرید توانست در دقیقۀ 37 ام بازی، گول دیگری را  وارد دروازه کهکشانی‌ها نموده و نتیجه را 2-1 رقم بزنند.

در ادامۀ بازی چیزی جالب رخ داد و نیمه اول با موفقیت بتیس به پایان رسید، اما نیمه دوم بازی هم خالی از هیجان نبود، زیرا شاگردان زیدان در 45 دقیقۀ اخیر توانستند که  4 بار گول حریفش را با ضربه‌های راموس، آسنسیو، رونالد و بنزما باز نمایند.

از سوی بیتسی‌ها توانسته اند که در نیمۀ دوم بازی با ضربه سرخیون لیون گولی را وارد دروزاۀ کهکشانی‌ها نمایند، اما در نهایت بازی با مصدوم شدن مارسلو با نتیجه 5-3 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در واکنش به مصدوم شدن مارسلو گفت که شاگردانش امشب به‌ترین اجرا را در میدان بازی داشته و افزود تنها خبر، مصدوم شدن مارسلوم می‌باشد.

او گفته که با مارسلو صحبت کرده‌ و او در جواب گفته که فکر نمی‌کند چندان جدی باشد؛ اما با وجود آن نیز منتظر نظر نهایی پزشکانش می‌باشند.

  پربازدید ترین