• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام تسلیت و همدردی دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در پیوند با سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در ایران

پیام تسلیت و همدردی دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در پیوند با سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در ایران

دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان، در پیوند به سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران، با دولت و ملت ایران و خانواده‌های داغدار، ابراز همدردی کرده و مراتب تأثر عمیق خویش را ابراز داشت.
دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان در پیوند به سانحه هوایی در ایران که منجر به جان باختن 66 مسافر و خدمه هواپیمایی آسمان شد پیامی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: ضایعه جانگداز درگذشت مسافران، خدمه و  کارمندان و سقوط هواپیمای آسمان را به جنابعالی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت سرافراز ایران تسلیت عرض می نمایم.

متن کامل پیام دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان به شرح ذیل می باشد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی
رئیس جمهور محترم اسلامی ایران

سلام علیکم بماصبرتم
با کمال تأسف واندوه فراوان اطلاع یافتیم حادثه دلخراش سقوط هواپیمای آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج که منجر به جان باختن 66 تن از برادران و خواهران ایرانی ما گردید.
ضایعه جانگداز درگذشت مسافران، خدمه و کارمندان و سقوط هواپیمای آسمان را به جنابعالی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت سرافراز ایران تسلیت عرض می نمایم، حزب رفاه ملی افغانستان خود را در غم و اندوه ملت بزرگ ایران شریک می داند از خداوند بزرگ صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده های داغدار قربانیان طلب و استدعا نموده و برای جان باختگان غفران و رحمت بی پایان اش را مسئلت می نمایم

با احترام
محمدحسن جعفری
دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان
دوشنبه 30 دلو 1396 برابر با دوم جمادی الثانی 1439

  پربازدید ترین