• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بارسلونا 1-1 چلسی؛ آیا آبی و اناری ها صعود خواهند کرد؟

بارسلونا 1-1 چلسی؛ آیا آبی و اناری ها صعود خواهند کرد؟

بارسلونا در ادامۀ بازی‌‌‎های لیگ قهرمانان اروپا، در یک شب حساس در مقابل چلسی؛ هرچند امید بیش‌تر می‌رفت؛ اما توانست که بازی را با نتیجۀ 1-1 در مقابل حریفش به پایان برساند.
بازی دیدار رفت مرحلۀ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در باش‌گاه خانه‌گی چلسی برگزار شده بود، در آن آبی‌واناری‌ها بازی را خوب آغاز کرده‌اند؛ اما چلسی به زودی توانست که ابتکار عمل را در میدان بازی به دست گیرد.
بازی ادامه‌ داشت، و هردو طرف در نیمۀ اول بازی دروازه‌های شان‌را چندین‌بار تهدید کردند؛ اما نه تنها که گول نشد، بل‌که 45 دقیقۀ نخست بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.
در نیمۀ دوم بازی،  یک‌بار دیگر این بارسا بود که بازی را خوب آغاز کرد و چندین موقعیت گول‌زنی را ایجاد نمود که با واکنش‌های گول‌‍بان چلسی روبرو شد و هیچ‌کدام شان به گول تبدیل نشد.
در 45 دقیقۀ اخیر بازی، چلسی برای نخستین‌بار در این ایدار حساس، دروازۀ آبی‌واناری را در دقیقۀ 62 بازی با ضربۀ ویلیان باز کرد و تیمش را 1-0 به پیش کشاند.
با این گول، بارسلونا ضربات شان را شدت بخشید و چند دقیقه از بازی نگذشته بود که دروازۀ چلسی توسط آبی‌واناری‌ها باضربۀ  لیونل مسی و پاس اینیستا باز گردید.
هرچند بارسلونا با زدن گول نخست، تلاش‌های شان را برای گول‌زنی بیش‌تر کرد، اما به جای رسید و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
گفتنی‌ست که بارسلونا با این تساوی در خانۀ حریف قدرت‌مندش توانست که امید بیش‌تر برای صعود به مرحلۀ بعد بازی‌های لیگ‌ قهرمانان اروپا داشته باشد.
قرارست مرحلۀ برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین بارسلونا و چلسی پس از حدود سه هفتۀ برگزار شود.

  پربازدید ترین