• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ماجرای ترامپ، فاحشه ها و تخت خواب باراک اوباما

ماجرای ترامپ، فاحشه ها و تخت خواب باراک اوباما

بخشی از اسناد ارتباط ترامپ با روسیه حاکی از آن است که وی به چندین فاحشه پول داده تا مقابل چشمانش روی تختی ادرار کنند که اوباما و همسرش روزی در روسیه روی آن استراحت کرده بودند.
«مایکل وولف» خبرنگار جنجالی مجله آمریکایی «نیویورک» در اولین روزهای سال 2018 میلادی با انتشار کتاب «آتش و خشم» طوفانی سیاسی را در این کشور به پا کرد. این کتاب که البته حتی پیش از عرضه رسمی هم با واکنش‌های دونالد ترامپ و تهدیدات وی مبنی بر جلوگیری از انتشار کتاب، به شدت حاشیه‌ساز شده بود، گوشه‌هایی از فضای سورئال کاخ سفید هم‌زمان با آغاز و یک سال اول ریاست‌جمهوری ترامپ را به تصویر کشیده است.

ترامپ، فاحشه‌ها و تخت‌خواب باراک و میشل اوباما
ترامپ، 6 فوریه [سال 2017 میلادی]، در یکی از غلیان‌های خوددل‌سوزی‌اش [که در آن‌ها دلش برای خودش می‌سوخت] در قالب یک تماس تلفنی داوطلبانه با فردی تقریباً آشنا، احساساتِ از کنترل خارج‌شده‌اش درباره تحقیرهای بی‌رحمانه رسانه‌ها و بی‌وفایی کارکنانش را با جزئیات تمام، به زبان آورد. اولین هدف عصبانیت وی، «مگی هابرمن» خبرنگار نیویورک‌تایمز بود که ترامپ او را «اُسکُل» نامید. «گیل کالینز» که در «تایمز» [روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»] مقاله‌ای خلاف میل ترامپ نوشته و او را با «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور مقایسه کرده بود، یک «احمق» بود.
ترامپ سپس در ادامه فهرست رسانه‌هایی که از آن‌ها متنفر بود، به سی‌ان‌ان و بی‌وفایی عمیق «جف زوکر» رئیس آن رسید. رئیس‌جمهور آمریکا [در اقدامی جالب] با سوم شخص قرار دادن خودش، اشاره کرد که زوکر «ساخته ترامپ» است. ترامپ خودش «شخصاً» شغل زوکر در سی‌ان‌ان را به او داده بود: «بله، بله. من این کار را کردم.» ترامپ سپس این‌گونه اظهار ندامت کرد: «[اما] شاید نباید این کار را می‌کردم، چون زوکر آن‌قدرها هم باهوش نیست، اما من دوست دارم نشان بدهم که می‌توانم چنین کارهایی را انجام بدهم.»
بعدها زوکر با اجرای برنامه‌ای «به طرزی باورنکردنی نفرت‌انگیز» درباره «پرونده روسیه» و «دوش طلایی» (عملی که سی‌ان‌ان ترامپ را متهم به انجام آن در سوئیتی در یک هتل در مسکو با فاحشه‌های مختلف کرده بود) این محبت ترامپ را پاسخ داد. [اسناد منتشرشده، و البته بعضاً تأییدنشده، در پرونده روابط ترامپ و روسیه حاکی از آن است که ترامپ در سفر به روسیه، به چندین فاحشه پول داده است تا مقابل چشمانش روی تختی ادرار کنند که اوباما و همسرش، از منفورترین افراد نزد ترامپ، طی سفر خود به روسیه روی آن استراحت کرده بودند.]

 Trump Intelligence Allegations Link

  پربازدید ترین