• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هشدار عبدالهادی ارغندیوال به حکمتیار

هشدار عبدالهادی ارغندیوال به حکمتیار

افغانستان زخم زیاد خورده است و هنوز تنش زخمی است و مردمش زجر و درد زیادی کشیده است و می کشد.
این هر دو به التیام و درمان ضرورت دارد و ما باید طبیب خوب باشیم. دیگر نه افغانستان و نه مردم بیشتر از این تحمل دارند تا کسانی را بر دوش شان بکشند که نه تنها بر زخم شان مرهم نمی شوند که نمک هم می پاشند.
یک دهه پیشتر حزب اسلامی افغانستان را در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت کردیم و در چارچوب قانون فعالیت حزبی می کنیم و در کنار احزاب دیگر و جریان های سیاسی در فضای برادری به رقابت سالم ادامه دادیم و با احترام به دیدگاه ها و نظریات متفاوت سیاسی با تمام چالش ها کنارهم یکجا با مردم افغانستان وضعیت حکومتداری و افغانستان را به اینجا رساندیم.
هنوز هم به فعالیت سیاسی مان در حزب اسلامی افغانستان که ثبت وزارت عدلیه است ادامه می دهیم و با دیگر احزاب و جریان های سیاسی که به افغانستان آزاد و مترقی، حاکمیت قانون، آزادی بیان، عدالت اجتماعی، حقوق برابر شهروندی، فضای برادری و احترام متقابل میان اقوام با هم برادر باور دارند، همکار هستیم و به این متعهد بودیم و متعهد خواهیم بود و برای هیچ شخص و گروهی هم اجازه نخواهیم داد که با دستور بیگانگان میان اقوام اختلاف ایجاد کند و یکبار دیگر با بحران آفرینی افغانستان را به گذشته تاریک ببرند که این ممکن هم نیست و برای هیچ کسی هم اجازه نمی دهیم.
قابل یادآوری است که تنها حزب اسلامی افغانستان مطابق قانون بعنوان یک جریان سیاسی به رهبری من و جمعی از همکاران ما در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت است و دیگر هیچ جریان سیاسی به این نام ثبت وزارت عدلیه نیست و هیچ کسی نمی تواند از این آدرس صحبت کند.
یک کسی را در قریه جای نمی دادند، می گفت اسب ام را در خانه قاضی بسته کنید.

عبدالهادی ارغندیوال - رییس حزب اسلامی افغانستان

  پربازدید ترین