• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

انصارالله: امسال سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود

انصارالله: امسال سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود

رئیس شورای سیاسی گروه انصارالله یمن گفت سال جاری میلادی سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود و سعودی ها هر میزان هم سامانه دفاعی تهیه کنند، باز هم از تیررس موشک های ما در امان نخواهند بود.

شبکه قطری 'الجزیره' روز سه شنبه گزارش داد: صالح الصماد در دیدار با استاندار 'ذمار' (جنوب صنعا) در روز سه‌شنبه (21 حمل/فروردین) گفت که سال جاری میلادی سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود و سعودی ها هر میزان هم سامانه دفاعی تهیه کنند، باز هم از تیررس موشک های ما در امان نخواهند بود.

وی افزود: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در سفر اخیرش به آمریکا با بیان مواضع تحقیر آمیز و اعلام برائت از وهابی گری و اخوان المسلمین ثابت کرد که در بن بست گرفتار شده است.

الصماد با اشاره به اهمیت توجه به خودکفایی ، بر ضرورت خدمت رسانی از سوی دولت به ملت ونه بالعکس تاکید کرد.

رئیس شورای سیاسی انصارالله با تاکید بر این که امروز جبهه داخلی قوی تر از هر زمان دیگری است، تصریح کرد، هرگونه شرط بندی طرف های مقابل درباره فروپاشی این جبهه بازنده است.
 
ارتش و کمیته های مردمی یمن از 25 مارس ( 5 حمل/فروردین 97) حملات موشکی خود به مواضع سعودی ها تشدید کردند. ریاض مدعی مقابله با این حملات شده است.

ائتلاف عربی- آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم حمل/فروردین 94 تاکنون یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی قرار داده که تاکنون موجب شهادت بیش از 14 هزار یمنی ، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و ویرانی این کشور اسلامی شده است.

به نقل از ایرنا، عربستان علاوه بر ناتوانی برای مقابله با مردم یمن و با وجود بمباران های مکرر مناطق مسکونی این کشور و محاصره آن برای جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارو، اکنون دچار مشکلات اقتصادی و طولانی شدن جنگ است و این موضوع در کنار از بین رفتن حیثیت سیاسی - نظامی سعودی ها آن ها را رنج می دهد.

مردم یمن با وجود گرسنگی و قحطی و از بین رفتن زیرساخت های این کشور همچنان بر مقابله با سیاست های تجاوزکارانه عربستان و حامیان آن تاکید دارند.

جالب این که کشورهای عربی و تشکل های مربوط به آن تاکنون اقدام موثری برای پایان دادن به رنج های مردم یمن انجام نداده اند.

  پربازدید ترین