• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هاآرتص: ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقام جویانه ایران در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

هاآرتص: ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقام جویانه ایران در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم از بیم اقدام احتمالی و انتقام‌جویی ایران در بالاترین سطح هشدار امنیتی قرار گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقامجویانه ایران به حمله نظامی به فرودگاه تیفور (T-4) در سوریه در بالاترین سطح هشدار نظامی قرار گرفته است.

روزنامه هاآرتص در این زمینه گزارش داد، مقامات ارشد ایرانی روز سه شنبه به اسرائیل هشدار دادند که این حمله نظامی بدون پاسخ نخواهد ماند.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این تهدیدهای ایران برای انتقامجویی، در سطح بالای هشدار و آمادگی قرار گرفته است.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز با اشاره به هشدار مقامات ایرانی درباره حمله نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گزارش داد که نیروهای اسرائیلی در مرز با لبنان و سوریه در سطح بالای هشدار امنیتی قرار گرفته‌اند.

در حمله نظامی جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه تیفور که بامداد یک شنبه صورت گرفت 14 نفر از حمله 7 مستشار نظامی ایران به شهادت رسیدند.

 ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که این حمله در واکنش به نقض «حریم هوایی اسرائیل» توسط پهپاد ایرانی بوده است که از این فرودگاه در سوریه به هوا خاسته بود.

علی اکبر ولایتی مشاور امام خامنه‌ای در امور بین‌الملل که برای شرکت در اولین اجلاس وحدت اسلامی در سوریه به این کشور سفر کرده بود، تأکید کرد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

  پربازدید ترین