• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رئال مادرید 1 - 3 یوونتوس؛ رونالدو معجزه بیانکونری را ناتمام گذاشت

رئال مادرید 1 - 3 یوونتوس؛ رونالدو معجزه بیانکونری را ناتمام گذاشت

مدافع عنوان قهرمانی اروپا باوجود شکست سنگین خانگی به لطف پنالتی ثانیه های پایانی رونالدو به نیمه نهایی صعود کرد.

تیم های رئال مادرید و یوونتوس از دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان از ساعت 23:15 شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی جذاب و پر حرف و حدیث در نهایت با پیروزی 1-3 یوونتوس به پایان رسید اما رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 صعود کرد.

لحظات حساس بازی
دقیقه 2: یوونتوس در همان ابتدای کار روی سانتر خدیرا و با ضربه سر مانژوکیچ توانست به گل برسد.
دقیقه 13: بوفون توانست ضربه رونالدو را دور کند اما ایسکو در برگشت توانست دروازه را باز کند هر چند این گل به دلیل آفساید مردود شد.
دقیقه 37: مانژوکیچ در صحنه ای مشابه گل اول بار دیگر موفق شد بالاتر از کارواخال با ضربه سر روی سانتر لیخشتاینر گلزنی کند.
دقیقه 45: واران در لحظات پایانی نیمه اول می توانست گلزنی کند اما ضربه سرش به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 46: زیدان در بین دو نیمه تصمیم گرفت آسنسیو و وازکز را به جای بیل و کاسمیرو به بازی آورد.
دقیقه 60: تیم مهمان در عین ناباوری به گل سوم هم رسید. مودریچ توپ را به اشتباه به بازیکن یووه لو داد. توپ به کاستا رسید و ناواس سانتر ارسالی این بازیکن را به خوبی نتوانست جمع کند تا توپ در دهانه دروازه به متوئیدی برسد و این بازیکن دروازه خالی را باز کند.
دقیقه 78: ضربه ایسکو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با بن عطیه تغییر مسیر داد اما بوفون توانست آن را دور کند.
دقیقه 93: داور پس از مشورت با کمکش در ثانیه های پایانی بازی خطای بن عطیه روی وازکز را در درون محوطه اعلام کرد تا رئال صاحب یک پنالتی جنجالی شود. این تصمیم با واکنش شدید بازیکنان یووه مواجه شد به طوری که بوفون پس از اعتراض شدید با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
دقیقه 97: شزنی که به جای بوفون در درون دروازه قرار گرفت نتوانست ضربه پنالتی رونالدو را مهار کند تا این بازیکن یک بار دیگر ناجی تیمش شود.

  پربازدید ترین