• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تصاویر «ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان» در نوار غزه آتش زده شد

تصاویر «ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان» در نوار غزه آتش  زده شد

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در سومین جمعه راهپیمایی بازگشت، تصاویر رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد عربستان را آتش زدند.

صدها فلسطینی جمعه (دیروز) برای سومین جمعه متوالی به مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آمدند و بار دیگر با برپایی راهپیمایی گسترده، بر حق بازگشت تأکید و به محاصره 11 ساله غزه اعتراض کردند.

بر اساس گزارش «القدس‌العربی»، رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان که در این تظاهرات تحت عنوان «جمعه سوزاندن پرچم اسرائیل» شرکت کرده بودند، از گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور  و بمب دودزا استفاده کرد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد، در تظاهرات دیروز «اسلام حرزالله» (28 ساله) به ضرب گلوله  به شهادت رسید و بیش از 900 نفر دیگر زخمی یا دچار حالت خفگی شدند که 17 نفر آنها از تیم‌های امدادی و رسانه‌ای بودند.

در این تظاهرات پرچم‌های رژیم صهیونیستی آتش زده شد و پرچم‌های فلسطین برافراشته شد. تظاهرات‌کنندگان همچنین تصاویر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان را سوزاندند و بن سلمان را همکار رژیم صهیونیستی خواندند.  

در 3 جمعه‌ای که راهپیمایی بازگشت برگزار شده بیش از 30 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و هزاران نفر دیگر زخمی شده‌اند.

  پربازدید ترین